Перегляд за Автор "Бабич, І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрактичні аспекти реалізації системи початкової освіти у Німеччині(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Бабич, І.У статті розглянуто практичні аспекти реалізації системи початкової освіти у Німеччині. Культурні та освітні питання в Німеччині належать до компетенції земель, тому умови та навчальні програми можуть відрізнятися в різних землях. Усі класи навчаються за однаковою навчальною програмою. Протягом перших двох років усі предмети викладає класний керівник; у цей час немає дисциплінарного структурування - базові знання з математики, німецької мови, краєзнавства, музики та релігії викладаються комплексно, в рамках одного освітнього курсу. Зазначенно, що успішність у початкових школах Німеччини оцінюється починаючи з третього класу. Для невстигаючих учнів, організовуються додаткові заняття. The article considers the practical aspects of the implementation of the primary education system in Germany. Cultural and educational matters in Germany are the responsibility of the Länder, so conditions and curricula may differ from Länder to Länder. All classes follow the same curriculum. During the first two years, all subjects are taught by the class teacher; at this time there is no disciplinary structure - basic knowledge of mathematics, German language, local history, music and religion are taught comprehensively, within the framework of one educational course. It is noted that success in primary schools in Germany is assessed starting from the third grade. Additional classes are organized for students who cannot keep up.
- ДокументЄвропейська система початкової освіти (на прикладі Німеччини)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Бабич, І.У публікації розглянуто європейську систему початкової освіти (на прикладі Німеччини). Основним завданням початкової школи в Німеччині є переведення дітей з ігрової сфери до навчальної; залучення їх до навчальної діяльності, розвинення інтелектуального та фізичного потенціалу дитини, формування необхідних знань та навичок, розвиток критичного мислення тощо. Зазначено, що головна відмінність системи початкової освіти Німеччини – це спрямованість на самостійність і дисциплінованість. The publication examines the European system of primary education (using the example of Germany). The main task of primary school in Germany is to transfer children from the playing field to the educational field; their involvement in educational activities, development of the child's intellectual and physical potential, formation of necessary knowledge and skills, development of critical thinking, etc. It is noted that the main difference of the primary education system in Germany is the focus on independence and discipline.