Перегляд за Автор "Асєєва, А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКЛАДАННЯ СУЧАСНОЇ АМЕРИКАНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДВОМОВНОГО НАВЧАННЯ CLIL(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Асєєва, А.У статті розглянуто двомовне навчання, а саме Content and Language Integrated Learning (CLIL) – викладання предметів іноземною мовою, що дозволяє створити учбовий процес, спрямований на одночасний розвиток мовленнєвих та інтелектуальних навичок. Однією з ключових ідей CLIL є інтеграція мовного та змістового вивчення. Наведено переваги CLIL, які роблять його привабливим для викладання літератури. Зазначено, що використання педагогічної технології CLIL для викладання американської літератури є перспективним напрямком в сучасній освіті. Цей метод сприяє не лише вивченню предмету та розвитку мовних навичок, а й формує ключові когнітивні навички, необхідні для успішної адаптації у глобальному суспільстві. The article examines bilingual education, namely Content and Language Integrated Learning (CLIL) - teaching subjects in a foreign language, which allows creating an educational process aimed at the simultaneous development of speech and intellectual skills. One of the key ideas of CLIL is the integration of language and content learning. The advantages of CLIL that make it attractive for teaching literature are given. It is noted that the use of CLIL pedagogical technology for teaching American literature is a promising direction in modern education. This method contributes not only to the study of the subject and the development of language skills, but also forms the key cognitive skills necessary for successful adaptation in a global society.