Перегляд за Автор "Артюшенко, В. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДослідження впливу споживання газованого напою "COCA-COLA" на процеси мислення та уваги(Харківський національний медичний університет, 2019-05-15) Артюшенко, В. В.; Мамотенко, А. В.; Коваленко, Л. П.Відомо, що газовані напої можуть стати причиною багатьох хвороб: алергія, астма, серцево-судинні захворювання, ожиріння. Доведено, що вживання "COCA-COLA" негативно впливає на процеси уваги та мислення: стійкість і концентрація довільної уваги мають тенденцію до зниження, швидкість переключення також вірогідно знижуються. Рівень логічно понятійного мислення за умови споживання газованого напою вірогідно знижується. Известно, что газированные напитки могут стать причиной многих болезней: аллергия, астма, сердечно-сосудистые заболевания, ожирение. Доказано, что употребление "COCA-COLA" негативно влияет на процессы внимания и мышления: устойчивость и концентрация произвольного внимания имеют тенденцию к снижению, скорость переключения также достоверно снижаются. Уровень логично понятийного мышления при условии потребления газировки достоверно снижается. It is known that carbonated drinks can cause many diseases: allergies, asthma, cardiovascular diseases, obesity. It is proved that the use of "COCA-COLA" negatively affects the processes of attention and thinking: stability and concentration of voluntary attention tend to decrease, the switching speed is also significantly reduced. The level of logical conceptual thinking, provided that soda is consumed, is significantly reduced.
- ДокументРОЛЬ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ У СОЦІАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Артюшенко, В. В.В статті дослідженно, що що етнопедагогіка – це галузь педагогіки, яка включає в себе емпіричні педагогічні знання та досвід певного етносу у вихованні підростаючого покоління. Таким чином виховання підростаючого покоління за допомогою засобів етнопедагогіки є важливим та необхідним. Вони формують у особи знання про традиції свого народу, його виховні ідеали. В статье исследовано, что что этнопедагогика – это отрасль педагогики, которая включает в себя эмпирические педагогические знания и опыт определенного этноса в воспитании подрастающего поколения. Таким образом воспитание подрастающего поколения с помощью средств этнопедагогики является важным и необходимым. Они формируют у лиц знания о традициях своего народа, его воспитательные идеалы. In the article it is investigated that ethno-pedagogy is a branch of pedagogy which includes empirical pedagogical knowledge and experience of certain ethnos in upbringing of young generation. Thus, educating the younger generation through the means of ethno-pedagogy is important and necessary. They shape individuals' knowledge of the traditions of their people and their educational ideals.
- ДокументСОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Артюшенко, В. В.В статті розглянуто виховання громадянина, формування працелюбної та творчої особистості. Особливо інтенсивно становлення особистості відбувається в підлітковому віці. Виховувати у підлітків необхідно почуття власної гідності, повагу до прав і свобод, здатність до самовдосконалення, активну участь в соціальному житті країни. В статье рассмотрено воспитание гражданина, формирование трудолюбивой и творческой личности. Особенно интенсивно становления личности происходит в подростковом возрасте. Воспитывать у подростков необходимо чувство собственного достоинства, уважение к правам и свободам, способность к самосовершенствованию, активное участие в социальной жизни страны. The article examines the education of citizenship and the formation of an industrious and creative personality. The formation of personality takes place especially intensively in adolescence. It is necessary to nurture in adolescents a sense of dignity, respect for rights and freedoms, the ability to self-improvement, active participation in the social life of the country.
- ДокументСОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Артюшенко, В. В.; Єсіна, Н. О.У публікації розглянуто соціальне виховання підлітків етнопедагогічними засобами у закладах загальної середньої освіти. Серед численних засобів формування соціального виховання підлітків надзвичайно велика роль належить етнопедагогічним, які мають генетичний зв’язок з надбанням наших предків і виступають як специфічна форма пізнання, праці, спілкування та мистецтва. До них відносяться казки, прислів'я, приказки, рідна мова, усна народна творчість (фольклор), національна міфологія і символіка, народне мистецтво, національні традиції, звичаї й обряди, народні ігри й іграшки тощо. Зазначено, що роль етнопедагогічних засобів у соціальному вихованні підлітків у закладах загальної середньої освіти поступово зростає і спонукає до використання їх у соціально-педагогічній практиці. Вони морально орієнтують особистість, допомагають регулювати поведінку людини в певній життєвій ситуації. The publication examines the social education of teenagers using ethno-pedagogical means in institutions of general secondary education. Among the numerous means of forming the social education of adolescents, an extremely large role belongs to ethno-pedagogical ones, which have a genetic connection with the heritage of our ancestors and act as a specific form of knowledge, work, communication and art. These include fairy tales, proverbs, sayings, native language, oral folk art (folklore), national mythology and symbolism, folk art, national traditions, customs and rites, folk games and toys etc. It is noted that the role of ethno-pedagogical tools in the social education of teenagers in general secondary education institutions is gradually increasing and encourages their use in socio-pedagogical practice. They are morally oriented personality, help to regulate a person's behavior in a certain life situation.