Перегляд за Автор "Антонова, А. Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Антонова, А. Д.; Малець, Є. Б.Інформатизація освіти розглядається в тезах як один із головних напрямів модернізації всієї освітньої системи. Було розглянуто можливості використання мультимедійних технологій у навчанні фізики у закладах загальної середньої освіти. Подано дидактичні можливості інтерактивної панелі в процесі навчання фізики. The informatization of education is considered in theses as one of the main areas of modernization of the entire educational system. Possibilities of using multimedia technologies in teaching physics in institutions of general secondary education were considered. The didactic capabilities of the interactive panel in the process of teaching physics are presented.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАННІ ФІЗИЦІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Антонова, А. Д.Інформатизація освіти розглядається як один із головних напрямів модернізації всієї освітньої системи. Поява систем мультимедіа справила революційні зміни у таких галузях, як освіта, комп'ютерний тренінг, у багатьох галузях професійної діяльності, науки, мистецтва. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні застосування мультимедійних технологій при навчанні фізиці у закладах загальної середньої освіти. Об'єктом дослідження є навчання фізиці учнів. Предметом дослідження є застосування сучасних мультимедійних технологій під час навчання фізиці. Методи дослідження: аналіз та синтез, метод порівняння й аналогій, систематизація та класифікація, узагальнення незалежних характеристик, вивчення й узагальнення практичного досвіду. Informatization of education is considered as one of the main directions of modernization of the entire educational system. The emergence of multimedia systems has made revolutionary changes in such fields as education, computer training, in many fields of professional activity, science, art. The purpose of the research is the theoretical justification of the use of multimedia technologies in the teaching of physics in institutions of general secondary education. The object of the study is teaching physics to students. The subject of the research is the application of modern multimedia technologies during the teaching of physics. Research methods: analysis and synthesis, method of comparison and analogies, systematization and classification, generalization of independent characteristics, study and generalization of practical experience.
- ДокументПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ І ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Чібісов, О. Д.; Антонова, А. Д.Подільність чисел розглядається в тезах як один із найважливіших розділів арифметики і, зокрема, всієї теорії чисел. Ознайомились з історією походження поняття подільності та основних понять теорії чисел. Було проведено аналіз методичної літератури, а також аналіз підручників та шкільної програми з математики 5-6 класів. The divisibility of numbers is considered in theses as one of the most important sections of arithmetic and, in particular, of the entire theory of numbers. We got acquainted with the history of the origin of the concept of divisibility and the basic concepts of number theory. An analysis of methodical literature was carried out, as well as an analysis of textbooks and the school curriculum for mathematics in grades 5-6.