Перегляд за Автор "Антоненко, Є. Ф."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ЗАСОБІВ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ТА ДОДАТКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Антоненко, Є. Ф.У публікації визначено вплив використання засобів альтернативної та додаткової комунікації на розвиток комунікативних навичок дітей з інтелектуальними порушеннями. Комунікативні навички – це навички та здатність людини ефективно взаємодіяти з іншими людьми через мовлення, письмо, жести, міміку та інші засоби комунікації. Ці навички включають у себе здатність чітко висловлювати свої думки, слухати і розуміти інших, вміння створювати ефективні повідомлення, розв'язувати конфлікти та будувати стосунки з іншими людьми. Зазначено, що засоби альтернативної та додаткової комунікації створюють можливість для цієї групи дітей ефективно виражати свої думки, почуття та потреби, допомагають полегшити комунікацію та взаємодію з оточуючими. The publication determines the impact of using alternative and additional communication tools on the development of communication skills of children with intellectual disabilities. Communication skills are the skills and ability of a person to effectively interact with other people through speech, writing, gestures, facial expressions and other means of communication. These skills include the ability to express one's thoughts clearly, listen and understand others, create effective messages, resolve conflicts, and build relationships with other people. It is noted that the means of alternative and additional communication create an opportunity for this group of children to effectively express their thoughts, feelings and needs, help facilitate communication and interaction with others.
- ДокументРозвиток комунікативних навичок дошкільників із помірними та тяжкими інтелектуальними порушеннями засобами альтернативної та додаткової комунікації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Антоненко, Є. Ф.У кваліфікаційній роботі досліджується проблема розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з помірними та тяжкими інтелектуальними порушеннями. Обґрунтовується доцільність використання засобів альтернативної та додаткової комунікації як ефективного засобу корекційно-розвивальної роботи з розвитку комунікативних навичок у зазначеної категорії дітей. У теоретичній частині розкриваються сутність, структура і особливості розвитку комунікативних навичок дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку. Аналізуються можливості засобів альтернативної і додаткової комунікації у розвитку комунікативних навичок таких дітей. У дослідно-експериментальній частині описується зміст та ефективність впровадженої програми розвитку комунікативних навичок на основі застосування засобів альтернативної і додаткової комунікації. The qualification work explores the problem of developing communication skills in preschool children with moderate and severe intellectual disabilities. The expediency of using alternative and augmentative communication means as an effective means of correctional and developmental work on the development of communication skills in this category of children is substantiated. The theoretical part reveals the essence, structure and peculiarities of the development of communication skills of preschoolers with intellectual disabilities. The article analyses the possibilities of alternative and augmentative communication in the development of communication skills of such children. The experimental part describes the content and effectiveness of the implemented programme for the development of communication skills based on the use of alternative and augmentative communication.