Перегляд за Автор "Аннас, Ю. В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕОМЕТРІЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ ЕПОХИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Сіра, І. Т.; Аннас, Ю. В.У тезах представлено опис розвитку геометрії Олександрійської епохи та розкрито сутність праць математиків даного періоду.In the abstracts, a description of the development of the geometry of the Оleksandr era and the development of the day of work of mathematicians in that period is presented.
- ДокументЗАРОДЖЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ МЕТОДІВ У СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЯХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сіра, І. Т.; Аннас, Ю. В.; Толок, Д. В.У статті розкрито особливості зародження і розвитку алгебраїчних методів у стародавніх цивілізаціях, зокрема описані задачі практичного спрямування, алгебра вавилонян, геометрична алгебра греків та Діофанта.The article reveals the peculiarities of the origin and development of algebraic methods in ancient civilizations, in particular, the problems of a practical direction, the algebra of the Babylonians, the geometric algebra of the Greeks and Diophantus are described.
- ДокументЗАТРИМКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ: ПРИЧИНИ ТА ПРОЯВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Аннас, Ю. В.У статті розглянуто затримку мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку, що є серйозною проблемою, яка може вплинути на їхній загальний розвиток та адаптацію у суспільстві. Розвиток мовлення дитини підпорядкований певним закономірностям. Умови її життя та виховання можуть як сприяти цьому процесу, так і гальмувати його. Зазначено, що при затримці мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку важливо визначити та вжити необхідні заходи для корекції. Раннє виявлення та інтервенція можуть значно полегшити процес навчання та сприяти повноцінному розвитку дитини. Батькам та опікунам важливо бути уважними до сигналів, що вказують на можливу затримку мовленнєвого розвитку та шукати допомогу від кваліфікованих спеціалістів у випадку потреби. The article discusses the delay in speech development in young children, which is a serious problem that can affect their overall development and adaptation in society. The development of a child's speech is subject to certain patterns. The conditions of her life and upbringing can both contribute to this process and inhibit it. It is noted that in case of delay in speech development in young children, it is important to determine and take the necessary measures for correction. Early detection and intervention can significantly facilitate the learning process and contribute to the full development of the child. It is important for parents and guardians to be aware of the signs of a possible delay in speech development and to seek help from qualified professionals if necessary.
- ДокументМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД МАТЕМАТИЧНОГО ПІЗНАННЯ ДІЙСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Аннас, Ю. В.У тезах розкрито суть математичного моделювання й таких пертинентних понять як математична модель, уміння моделювати; схарактеризовано етапи методу математичного моделювання в розв’язуванні прикладних задач шкільного курсу математики.The theses reveal the essence of mathematical modeling and such permanent concepts as mathematical model, ability to model; the stages of the method of mathematical modeling in solving applied problems of the school course of mathematics are characterized.
- ДокументНАПРЯМКИ РОБОТИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАТРИМКИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Аннас, Ю. В.У публікації проаналізовано напрямки роботи з попередження затримки мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку. Мовленнєвий розвиток є однією з ключових складових розвитку дитини. Недоліки у цій області можуть впливати на загальний розвиток та навчання дитини. Зазначено, що профілактика затримки мовлення у дітей дошкільного віку є ключовою для забезпечення їхнього успішного розвитку та навчання. Розуміння факторів ризику та раннє виявлення затримок мовлення дозволяють вчасно втручатися та надавати дітям необхідну підтримку. Спільна робота батьків, вихователів та логопедів може значно полегшити процес корекції затримки розвитку мовлення та забезпечити дітям оптимальні умови для її становлення. The publication analyzes the areas of work to prevent delayed speech development in preschool children. Speech development is one of the key components of a child's development. Deficiencies in this area can affect a child's overall development and learning. It is noted that the prevention of speech delay in preschool children is key to ensuring their successful development and learning. Understanding risk factors and early detection of speech delays allows early intervention and support for children. The joint work of parents, educators and speech therapists can significantly facilitate the process of correcting the delay in speech development and provide children with optimal conditions for its development.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ УЗАГАЛЬНЮЮЧОГО ПОВТОРЕННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМИ ВИПУСКНИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Толок, Д. В.; Аннас, Ю. В.; Сіра, І. Т.У статті розкрито особливості організації узагальнюючого повторення шкільного курсу математики учнями випускних класів при підготовці до державної підсумкової атестації в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано теоретичні положення, розкриті у науковій та навчально-методичній літературі. The article reveals the peculiarities of the organization of the general repetition of the school mathematics course by the students of the final classes in preparation for the state final certification in the conditions of distance learning. The theoretical provisions revealed in the scientific and educational literature are analyzed.
- ДокументПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Аннас, Ю. В.; Шевченко, М. А.У статті розглянуто дистанційне навчання з використанням цифрових технологій. Дистанційна форма навчання дає можливість створення систем масового неперервного самонавчання, загального обміну інформацією. Саме ця система може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства щодо підготовки високопрофесійних фахівців. Про дистанційне навчання можна говорити як про педагогічну технологію, яка заснована на принципі самостійного програмованого навчання, метою якого є творчий розвиток особистості. В статье рассмотрено дистанционное обучение с использованием цифровых технологий. Дистанционная форма обучения дает возможность создания систем массового непрерывного самообучения, всеобщего обмена информацией. Именно эта система может наиболее адекватно и гибко реагировать на потребности общества по подготовке высокопрофессиональных специалистов. О дистанционном обучении можно говорить как о педагогической технологии, которая основана на принципе самостоятельного программированного обучения, целью которого является творческое развитие личности. The article considers distance learning using digital technologies. Distance learning makes it possible to create systems of mass lifelong learning, general exchange of information. It is this system that can most adequately and flexibly respond to the needs of society regarding the training of highly professional specialists. Distance learning can be said as a pedagogical technology, which is based on the principle of independent programmed learning, the purpose of which is the creative development of the individual.