Перегляд за Автор "Андренко, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості оцінювання навчальних досягнень молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Андренко, Н.В статті розглянуто оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Актуальним є питання вдосконалення системи організації контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, що сприятиме підвищенню навчальної мотивації та навчальної самостійності. Поєднуючи під час контрольно-оцінювальної діяльності учнів різних форм, методів та засобів дозволять вчасно виявити динаміку розвитку учня початкової школи, сприятимуть підвищенню мотивації до навчання, а також збагатять практику діяльності вчителя, що позитивно вплине на якість освітніх послуг. The article deals with the assessment of educational achievements of junior schoolchildren. The issue of improving the system of organization of control and assessment of junior schoolchildren's learning achievements, which will contribute to increase learning motivation and learning independence. Combining during the control and evaluation activities students of different forms, methods and means will allow to identify the dynamics of development of primary school pupils, will help to increase motivation to learning, as well as enrich the practice of the teacher, which will positively affect on the quality of educational services.
- ДокументШляхи розвитку пізнавального інтересу молодших школярів засобом дослідницької діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Андренко, Н.Автором досліджено формування пізнавального інтересу, як складної особистісної освіти. Розкрито шляхи розвитку пізнавального інтересу молодших школярів засобом дослідницької діяльності. The author investigated the formation of cognitive interest as a complex personal education. Ways of developing the cognitive interest of younger schoolchildren are revealed means of research activity.