Перегляд за Автор "Алєйнікова, Н. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІКИ АЛМАЗНОЇ ВИШИВКИ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Алєйнікова, Н. О.У публікації проаналізовано використання техніки «алмазної вишивки» у логопедичній роботі. Висвітлено походження техніки «алмазної вишивки» та прослідковано її зв'язок із традиційною українською вишивкою, як прикладу використання народної творчості у логопедії. Названо основні переваги використання техніки «алмазної вишивки» у логопедичній роботі. Зазначено, що техніка «алмазної вишивки» постає серед нетрадиційних (образотворчих або арт-технологій) та може виступати дієвим інструментарієм на логопедичних заняттях (особливо при навчанні письму) за умови обов`язкового урахування природи та проявів мовленнєвого дефекту. The publication analyzes the use of the "diamond embroidery" technique in speech therapy work. The origin of the "diamond embroidery" technique is highlighted and its connection with traditional Ukrainian embroidery is traced, as an example of the use of folk creativity in speech therapy. The main advantages of using the "diamond embroidery" technique in speech therapy work are named. It is noted that the "diamond embroidery" technique appears among non-traditional (visual or art technologies) and can act as an effective tool in speech therapy classes (especially when teaching writing), provided that the nature and manifestations of the speech defect are taken into account.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНОГО ВПЛИВУ ТЕХНІКОЮ «АЛМАЗНОЇ ВИШИВКИ» НА МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Алєйнікова, Н. О.У публікації проаналізовано особливості здійснення корекційної роботи щодо порушень мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня засобами «алмазної вишивки». Для «алмазної вишивки» використовують спеціальний інструмент з м'якого пластику – «стилус». Ззовні він схожий на шарикову ручку, часто має яскраве забарвлення, що спонукає дітей до його розгляду та сприяє появі зацікавлення щодо механізму роботи з ним. Зазначено, що серед потенційного впливу та значення технологічних особливостей використання арт-терапевтичного впливу «алмазної вишивки» доцільно назвати: а) розширення лексичного запасу; б) удосконалення структури речення з високомотивованою наочністю; в) формування загальної контрольної діяльності (можливість звірення з опорою, дія у певному напрямку та контроль отриманих результатів). The publication analyzes the specifics of performing corrective work on speech disorders in older preschool children with general underdevelopment of level III speech by means of "diamond embroidery". For "diamond embroidery" they use a special tool made of soft plastic - a "stylus". From the outside, it looks like a ballpoint pen, often has a bright color, which encourages children to look at it and promotes the emergence of interest in the mechanism of working with it. It is noted that among the potential impact and significance of the technological features of the use of the art-therapeutic influence of "diamond embroidery", it is expedient to mention: a) expansion of vocabulary; b) improvement of sentence structure with highly motivated clarity; c) formation of general control activity (possibility of reconciliation with support, action in a certain direction and control of the obtained results).