Перегляд за Автор "Алексєєва, Н."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Смолянюк, Н.; Алексєєва, Н.У публікації проаналізовано використання цифрових технологій на уроках “Я досліджую світ”. Цифрові технології відкривають принципово нові можливості в навчальній діяльності як для вчителя так і для учнів. Використовуючи цифрові інструменти, вчитель має можливість створити завдання на окремих платформах (LearningApps.org, ClassDojo, Padlet, На Урок, Кahoot, Prometheus, Classtime, Quizizz, Всеосвіта, Quizlet) в ігровій формі, що є особливо привабливим та цікавим для дітей. Безкоштовний доступ до низки цифрових сервісів, інструментів та платформ, дозволив мінімізувати освітні втрати в умовах дистанційного та змішаного навчання молодших школярів, засвоїти зміст усіх навчальних предметів, реалізувати завдання такого складного, змістовно-насиченого інтегрованого курсу «Я досліджую світ». The publication analyzes the use of digital technologies in the lessons "I explore the world". Digital technologies open fundamentally new opportunities in educational activities for both the teacher and the students. Using digital tools, the teacher has the opportunity to create tasks on separate platforms (LearningApps.org, ClassDojo, Padlet, Na Urok, Kahoot, Prometheus, Classtime, Quizizz, Vseosvita, Quizlet) in a game form, which is especially attractive and interesting for children. Free access to a number of digital services, tools and platforms made it possible to minimize educational losses in the conditions of distance and mixed learning of junior high school students, to learn the content of all educational subjects, to implement the tasks of such a complex, content-rich integrated course "I explore the world".
- ДокументДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАКЛАСНОЇ ТА ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Смолянюк, Н.; Алексєєва, Н.У публікації проаналізовано духовно-моральне виховання молодших школярів у процесі позакласної та позаурочної діяльності, яке є важливою складовою процесу соціалізації особистості в умовах стрімкого розвитку суспільства, поступового і усвідомленого включення до різні сфери соціальної діяльності та життя. Духовно-моральне виховання є педагогічним організованим процесом, у якому учням передаються духовно-моральні норми життя, створюються умови щоб засвоїти та прийняти навчальні базові національні цінності, для освоєння системи загальнолюдських, культурних, духовних і моральних цінностей. Зауважено, що в сучасних умовах, педагогічний колектив має усіляко сприяти створенню умов розвитку загальної культури молодшого школяра, ціннісних орієнтацій, його духовно-моральному вихованню під час уроків та у процесі позакласної та позаурочної діяльності. The publication analyzes the spiritual and moral education of younger schoolchildren in the process of extracurricular and extracurricular activities, which is an important component of the process of socialization of the individual in the conditions of rapid development of society, gradual and conscious inclusion in various spheres of social activity and life. Spiritual and moral education is a pedagogical organized process in which spiritual and moral norms of life are transmitted to students, conditions are created to learn and accept educational basic national values, to master the system of universal, cultural, spiritual and moral values. It was noted that in modern conditions, the teaching staff should contribute in every possible way to the creation of conditions for the development of the general culture of the junior high school student, value orientations, his spiritual and moral education during lessons and in the process of extracurricular and extracurricular activities.
- ДокументМетод проєктів як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Алексєєва, Н.У статті розглянуто розвиток пізнавального інтересу учнів початкової школи. У сучасній науковій літературі пізнавальний інтерес трактується як вибіркова спрямованість особи на певні предмети та явища навколишнього світу. Під проєктною діяльністю варто розуміти самостійну та спільну діяльність учнів та педагога щодо планування та подальшої організації педагогічного процесу в рамках конкретної теми, що має соціально значущий результат. Зазначено, що метод проєктів передбачає сукупність дослідницьких, проблемно-пошукових та креативних методів, спрямованих на самостійне досягнення дітьми спроєктованого результату, отримання продукту та його презентацію. Проєктна діяльність ґрунтуються на самостійній діяльності учнів, поетапній реалізації поставлених завдань, на конкретній практичній творчій діяльності. Участь у такій діяльності сприяє формуванню позитивного ставлення до навчання та є ефективним засобом розвитку пізнавального інтересу молодших школярів. The article deals with the development of cognitive interest of primary school students. In modern scientific literature, cognitive interest is interpreted as a person's selective focus on certain objects and phenomena of the surrounding world. The project activity should be understood as the independent and joint activity of students and the teacher regarding the planning and further organization of the pedagogical process within the framework of a specific topic that has a socially significant result. It is noted that the project method involves a set of research, problem-solving and creative methods aimed at children's independent achievement of the planned result, obtaining the product and its presentation. Project activities are based on independent activity of students, step-by-step implementation of assigned tasks, on specific practical creative activity. Participation in such activities contributes to the formation of a positive attitude to learning and is an effective means of developing the cognitive interest of younger schoolchildren.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Алексєєва, Н.У публікації розглянуто особливості психічного розвитку молодших школярів. Психічний розвиток – це закономірна зміна психічних процесів із часом, що може бути виражено у якісних, кількісних і структурних перетвореннях. Зазначено, що у період молодшого шкільного віку у дитини практично вся діяльність та психічні процеси набувають довільності, у зв'язку з чим активно починає розвиватися самоорганізація та воля. The publication examines the peculiarities of the mental development of younger schoolchildren. Mental development is a natural change in mental processes over time, which can be expressed in qualitative, quantitative and structural transformations. It is noted that in the period of primary school age, the child has almost everything activity and mental processes acquire arbitrariness, in connection with which self-organization and will actively begin to develop.