Перегляд за Автор "Ісаєва, М. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГІДРОРЕАБІЛІТАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ВІДНОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ТРАВМ У ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НГУ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ЄДИНОБОРСТВАМИ(Національна академія Національної гвардії України, 2019-03-14) Ісаєва, М. В.; Корольов, А. І.Мета дослідження – розробка структури та змісту програми лікувальної гідрореабілітації військовослужбовців НГУ, які займаються єдиноборствами (на високому спортивному рівні) при травмуваннях опорно-рухового апарату (ОРА) з метою відновлення працездатності, скорочення термінів їх відновлення та повернення до службово-бойової та спортивної діяльності. Цель исследования - разработка структуры и содержания программы лечебной гидрореабилитации военнослужащих НГУ, которые занимаются единоборствами (на высоком спортивном уровне) при травмировании опорно-двигательного аппарата (ОДА) с целью восстановления работоспособности, сокращения сроков их восстановления и возвращения к служебно-боевой и спортивной деятельности. The purpose of the study is to develop the structure and content of a therapeutic hydrorehabilitation program for NSU military personnel who are engaged in martial arts (at a high sports level) when injuring the musculoskeletal system (OA) in order to restore working capacity, shorten their recovery time and return to military-combat and sports activities.
- ДокументОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ВИТРИВАЛОСТІ В БІГУ СТУДЕНТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(«Бял ГРАД-БГ» ООД, София, 2015-04-17) Ісаєва, М. В.; Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.У роботі визначалося оптимальне співвідношення запропонованих видів бігової підготовки для розвитку витривалості в бігу студенток на заняттях з фізичної виховання. Результати підтверджують необхідність проводити розвиток витривалості з урахуванням підготовленості і індивідуальних особливостей фізичного розвитку. В работе определялось оптимальное соотношение предлагаемых видов беговой подготовки для развития выносливости в беге студенток на занятиях по физической воспитания. Результаты подтверждают необходимость влиять на развитие выносливости с учетом подготовленности и индивидуальных особенностей физического развития. The paper determined the optimum ratio proposed types of training for the running of the endurance race in students in the classroom for physical education. The results confirm the need for a development of endurance based training and individual characteristics of physical development.
- ДокументРОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ(ЧП Изд-во "Наука и образование", 2016) Ісаєва, М. В.У роботі визначається роль самостійної роботи студентів з фізичного виховання в системі вищих навчальних закладів. Самостійна робота організується з позиції індивідуальної підготовленості студентів та є своєрідним стимулом (можливість планувати свій час, знаючи систему контролю). В работе определяется роль самостоятельной работы студентов по физическому воспитанию в системе высших учебных заведений. Самостоятельная работа организуется с позиции индивидуальной подготовленности студентов и является своеобразным стимулом (возможность планировать свое время, зная систему контроля). The paper defines the role of independent work of students in physical education in the universities. Independent work is organized from the perspective of individual students and training is a kind of stimulus (the ability to manage your time, knowing control system).
- ДокументФорми організації фізкультурно-оздоровчої роботи у навчальних закладах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018) Цимбалюк, Ж. О.; Козлов, А. В.; Ісаєва, М. В.; Спузяк, В. Б.; Козєєв, І. В.Розглянуто загальні положення, що характерні для організації та проведення форм фізкультурно-оздоровчої роботи у школі та дошкільних навчальних закладах. Визначено різні аспекти проведення цих форм роботи з учнями, з урахуванням специфіки навантажень на уроках різного профилю у загальноосвітній школі та в дошкільних навчальних закладах. Рассмотрены общие положения, характерные для организации и проведения форм физкультурно-оздоровительной работы в школе и дошкольных учебных заведениях. Определены различные аспекты проведения этих форм работы с учащимися, с учетом специфики нагрузок на уроках разного профиля в общеобразовательной школе и в дошкольных учебных заведениях. The general provisions characteristic of the organization and conduct of forms of sports and recreational work in schools and pre-school educational institutions are considered. Various aspects of carrying out these forms of work with students, taking into account the specifics of the loads on the lessons of different profiles in secondary schools and in pre-school educational institutions, have been identified.