Перегляд за Автор "Ігнатова, Т."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання технологій критичного мислення на уроках читання в початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Ігнатова, Т.У статті досліджено використання технологій критичного мислення на уроках читання в початковій школі. Технології критичного мислення можна використовувати для формування ключових компетентностей і особливо вони дієві на уроках мовно літературної галузі, оскільки постійна робота з текстами, створенням оригінального вербального контенту, розроблення нових сюжетів до загально відомих творів дає потужне підґрунтя для розвитку креативності й критичності. Зауважено, що саме навички критичного мислення сприяють розвитку допитливості молодших школярів, формують незалежність думки, уміння підтримувати діалог і проводити дискусію, бути терпимими до позицій інших людей, а значить соціально й комунікативно компетентними. The article examines the use of critical thinking technologies in reading lessons in elementary school. Technologies of critical thinking can be used to form key competencies and are especially effective in language and literature classes, as constant work with texts, creation of original verbal content, development of new plots for well-known works provides a powerful basis for the development of creativity and criticality. It is noted that the skills of critical thinking contribute to the development of the curiosity of younger schoolchildren, form independence of thought, the ability to maintain a dialogue and conduct a discussion, to be tolerant of other people's positions, which means socially and communicatively competent.
- ДокументПолітика Іді Аміна: «Уганда для угандійців»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Ігнатова, Т.Автором досліджено масове виселення азіатської меншості з Уганди. Охарактеризовано мотиви, якими керувались угандійці, та визначено наслідки даної міграції на подальший економічний розвиток Уганди. The author examines the mass expulsion of the Asian minority from Uganda. The motives of the Ugandans are characterised and the consequences of this migration on the further economic development of Uganda are determined.
- ДокументФормування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Ігнатова, Т.У публікації розглянуто формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі. До кола першочергових завдань формування комунікативної компетентності молодших школярів входить і опанування засад медіаграмотності. Учні початкової школи активно долучаються до інформаційного простору, працюють з різними видами джерел, стикаються з різноманітними текстами, а такий вид роботи передбачає наявність відповідних умінь. Концепція НУШ проголосила інноваційні підходи до формування медіаграмотності, як однієї із провідних навичок сучасності. Зазначено, що медіаграмотність виступає запорукою подальшої успішної реалізації особистості. The publication examines the formation of media literacy of younger schoolchildren in language and literature lessons. Mastering the basics of media literacy is among the primary tasks of forming the communicative competence of younger schoolchildren. Elementary school students actively participate in the information space, work with various types of sources, encounter various texts, and this type of work requires the presence of appropriate skills. The concept of NUSH proclaimed innovative approaches to the formation of media literacy, as one of the leading skills of our time. It is noted that media literacy is a guarantee of further successful realization of the individual.