Перегляд за Автор "Єременко, А. С."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВІЗУАЛІЗАЦІЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Єременко, А. С.; Сусліченко, К. С.; Яловега, І. Г.Розвинення комбінаторного мислення учнів вимагає від вчителя застосування всіх можливих наочних методів навчання. Особливість шкільних комбінаторних задач як раз і полягає в тому, що вони дуже добре підлягають візуалізації. При цьому можливості сучасних інформаційних технологій дозволяють розробити різні види візуальних моделей для осучаснення навчального процесу. Запропоновано візуалізації задач відповідних основним комбінаторним правилам для удосконалення шкільного навчального матеріалу. The development of the combinatorial thinking of students requires the teacher to apply all possible visual methods of teaching. The peculiarity of school combinatorial tasks is that they are very well visualizable. At the same time, the possibilities of modern information technologies allow to develop different types of visual models for updating the educational process. It is suggested to visualize the tasks corresponding to the basic combinatorial rules for the improvement of school educational material.
- ДокументМЕДІАРЕСУРСНА ПІДТРИМКА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Єременко, А. С.В статті розглянута медіаресурсна підтримка діяльності вчителя математики, яка надає змоги ефективно створити змістову основу для розв’язання прикладних задач відповідно до потреб конкретного уроку. Застосування медіаресурсної підтримки діяльності вчителя – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку сучасної освіти, зокрема математичної. Проблема медіаресурсної підтримки діяльності вчителя математики є достатньо актуальною в сучасних реаліях цифровізації освіти. В статье рассмотрена медиаресурсная поддержка деятельности учителя математики, которая предоставляет возможности эффективно создать содержательную основу для решения прикладных задач в соответствии с потребностями конкретного урока. Применение медиаресурсной поддержки деятельности учителя – одна из самых важных и устойчивых тенденций развития современного образования, в частности математического. Проблема медиаресурсной поддержки деятельности учителя математики достаточно актуальна в современных реалиях цифровизации образования. The article considers the media resource support of mathematics teacher's activity, which provides opportunities to effectively create a content basis for solving applied tasks in accordance with the needs of a particular lesson. Application of media-resource support of teacher's activity is one of the most important and sustainable trends in the development of modern education, in particular mathematics education. The problem of media resource support for mathematics teacher's activities is quite relevant in the current realities of digitalization of education.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ «ЗОЛОТОГО ПЕРЕРІЗУ» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єременко, А. С.Магістерська робота присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності навчального процесу у вивченні теми «Відношення і пропорції» шкільного курсу математики шляхом розробки і застосування відповідного науково-методичного забезпечення (ЛДА теми; цикл задач прикладного характеру, методичні розробки фрагментів планів-конспектів уроків, позакласного заходу, навчального проєкту змішаного типу «Золота пропорція» тощо). У роботі схарактеризовано основні питання «золотого перерізу» в їх історичній ретроспективі, обґрунтовано теоретичні основи дослідження «золотого перерізу», а саме: розглянуто математичну суть «золотого перерізу», схарактеризовано такі категорії, як числа Фібоначчі, «золоті» фігури; розроблено логіко-дидактичний аналіз теми «Відношення і пропорції». У роботі показано можливість застосування проєктної діяльності учнів (ПДУ) у вивченні «Золотого перерізу» у шкільному курсі математики. У дослідженні доведено, що розроблене науково-методичне забезпечення сприяло підвищенню якісних показників навчання учнів та ефективності навчального процесу у вивченні теми «Відношення і пропорції». The master's thesis is devoted to the study of the problem of increasing the effectiveness of the educational process in the study of the topic "Relations and proportions" of the school mathematics course by developing and applying the appropriate scientific and methodological support (the LDA of the topic; a cycle of applied tasks, methodical development of fragments of lesson plans, extracurricular activities, educational mixed-type project "Golden Proportion", etc.). The work characterizes the main issues of the "golden section" in their historical retrospect, substantiates the theoretical foundations of the study of the "golden section", namely: the mathematical essence of the "golden section" is considered, such categories as Fibonacci numbers, "golden" figures are characterized; a logical and didactic analysis of the topic "Relations and proportions" was developed. The paper shows the possibility of applying student project activities (PSU) in the study of the "Golden Ratio" in the school mathematics course. The study proved that the developed scientific and methodological support contributed to the improvement of the quality indicators of student learning and the effectiveness of the educational process in the study of the topic "Ratio and proportions".
- ДокументПОНЯТТЯ «ВЕЛИЧИНА» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Єременко, А. С.В статті розглянуто поняття «величина». У процесі вивчення величин учні повинні: отримати конкретні уявлення про ці величини; ознайомитися з одиницями їх вимірювання; опанувати уміннями вимірювати величини; навчитися подавати результати вимірювання в різних одиницях; знати співвідношення між одиницями вимірювання величин і вміти переводити більші одиниці вимірювання у менші, і навпаки; виконувати арифметичні дії над іменованими числами. В статье рассмотрено понятие «величина». В процессе изучения величин ученики должны: получить конкретные представления об этих величинах; ознакомиться с единицами их измерения; овладеть умениями измерять величины; научиться подавать результаты измерения в различных единицах; знать соотношение между единицами измерения величин и уметь переводить более крупные единицы измерения в меньшие, и наоборот; выполнять арифметические действия над именуемыми числами. This article explores the concept of "magnitude". In the course of the study of magnitudes, pupils should: gain a specific understanding of these quantities; become familiar with their units of measurement; learn how to measure quantities; learn how to present the results of measurements in different units; know the relationship between units of measurement and be able to convert larger units into smaller ones, and vice versa; perform arithmetic operations on the numbers being named.
- ДокументПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛЯРІВ У ВИВЧЕННІ «ЗОЛОТОГО ПЕРЕРІЗУ» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Дейниченко, Г. В.; Єременко, А. С.У тезах з’ясовано суть проектної діяльності школярів, розкрито її структуру, схарактеризовано ключове поняття «проект», наведено приклад реалізації проекту в навчанні математики в ЗЗСО. In theses, the essence of project activity of schoolchildren is clarified, its structure is revealed, the key concept of «project» is characterized, and an example of the implementation of the project in the teaching of mathematics in ZZSO is given.