Перегляд за Автор "Ємець, А. А."
Зараз показано 1 - 15 з 15
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАналіз підручника з читання для учнів початкової школи Латвії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Сирота, А. Р.; Ємець, А. А.Авторами здійснено аналіз підручника з читання для учнів початкової школи Латвії (Zenta Anspoka "Latviešu valoda"). The authors analyzed the reading textbook for Latvian elementary school students (Zenta Anspoka "Latviešu valoda").
- ДокументВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі мовленнєвого розвитку старших дошкільників(Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2022-10-05) Коваленко, О. М.; Ємець, А. А.Доповідь розкриває можливості використання сучасних технологій як дієвого засобу мовленнєвого розвитку дітей. The report reveals the possibilities of using modern technologies as an effective means of speech development of children.
- ДокументВиразне читання як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи: проблеми і шляхи вирішення(Видавництво ХНПУ, 2019-04-16) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті зазначено, що одним із пріоритетних завдань підготовки вчителя початкових класів є формування його професійної компетентності. Однак рівень підготовки випускників педагогічних навчальних закладів різного рівня акредитації, на жаль, часто не відповідає сучасним потребам. Одна з причин такого стану пов’язана з особливостями вибору місця навчання. Сучасний абітурієнт подає документи відразу до багатьох навчальних закладів на кілька абсолютно різних напрямів. І тоді, під час навчання дуже часто виникає почуття нереалізованості, "нелюбові" до обраної професії. Перспективним напрямом вирішення поставленої проблеми є активна практика виразного педагогічного читання перед дитячою аудиторією, що дозволяє вирішити відразу кілька завдань: розширення читацького кругозору майбутніх учителів, підвищення загальної культури, накопичення позитивного досвіду взаємодії з дітьми, розвиток умінь читця. В статье указано, что одной из приоритетных задач подготовки учителя начальных классов является формирования его профессиональной компетентности. Однако уровень подготовки выпускников педагогических учебных заведений разного уровня аккредитации, к сожалению, часто не соответствует современным потребностям. Одна из причин такого положения связана с особенностями выбора места обучения. Современный абитуриент подает документы сразу в многих учебных заведений на несколько совершенно разных направлений. И тогда, во время учебы очень часто возникает чувство нереализованности, "нелюбви" к выбранной профессии. Перспективным направлением решения поставленной проблемы является активная практика выразительного педагогического чтения перед детской аудиторией, она позволяет решить сразу несколько задач: расширение читательского кругозора будущих учителей, повышение общей культуры, накопления положительного опыта взаимодействия с детьми, развитие умений чтеца. The article states that one of the priority tasks of primary teacher preparation is the formation of his / her professional competence. However, the level of training of graduates of pedagogical educational establishments of different levels of accreditation, unfortunately, often does not meet the modern needs. One of the reasons for this condition is the peculiarities of choosing a place of study. The modern entrant submits documents directly to many educational institutions in several completely different directions. And then, during training very often there is a feeling of unrealized, "unloved" to the chosen profession. A promising direction for solving this problem is the active practice of expressive pedagogical reading in front of a children's audience, which allows you to solve several tasks at once: expanding the readership of future teachers, improving the general culture, accumulating a positive experience of interaction with children, the development of reading skills.
- ДокументДистанційне навчання – не вирок: як зробити онлайн-уроки цікавими(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Стаханова, Є. О.; Ємець, А. А.Здійснено огляд інтерактивних засобів для проведення онлайн-уроку. Запропоновано найбільш зручні програми та сервіси для звичайного вчителя, апробовані авторами на практиці. An overview of interactive tools for conducting an online lesson was carried out. The most convenient programs and services for an ordinary teacher, tested by the authors in practice, are offered.
- ДокументДослідження використання переказів на уроках української мови та літературного читання в сучасній початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Приходько, С. О.; Ємець, А. А.З метою вивчення сучасного стану використання переказів на уроках української мови та літературного читання в початковій школі було проведено анонімне онлайн-опитування серед учителів початкових класів. Сучасні педагоги шукають нові прийоми розвитку мовлення, однак все ж таки більшість опитуваних сходиться на думці, що саме переказ є одним з продуктивних прийомів збагачення словникового запасу та розвитку мовлення учнів. An anonymous online survey was conducted among primary school teachers in order to study the current state of using retellings in Ukrainian language lessons and literary reading in primary school. Modern pedagogues are looking for new methods of speech development, however, the majority of interviewees agree that retelling is one of the productive methods of enriching the vocabulary and developing students' speech.
- ДокументНовітні способи залучення молодших школярів до читання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Правник, М. О.; Ємець, А. А.Тези присвячені пошуку найефективніших шляхів залучення дітей до книги. Проблема нечитання сучасних школярів, на думку авторів, не може бути вирішена без застосування новітніх технологій та прийомів, серед яких особливе місце займають челенджі та флешмоби.The article is devoted to finding the most effective ways to attract children to books. According to the authors, the problem of non-reading of modern schoolchildren cannot be solved without the use of the latest technologies and techniques, among which challenges and flash mobs occupy a special place.
- ДокументОрганізація роботи з дитячою книжкою в першому класі в межах проекту «День у школі. Професійне зростання»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті розглянуто значення систематичної педагогічної практики у формуванні професійної компетентності в майбутніх учителів початкових класів. Окреслено основні завдання експериментального проекту «День у школі. Професійне зростання» за напрямом «Робота з дитячою книжкою». Розкрито особливості методичної роботи в першому класі, які необхідно усвідомити другокурсникам. В статье рассмотрено значение систематической педагогической практики в формировании профессиональной компетентности у будущих учителей начальных классов. Обозначены основные задачи экспериментального проекта «День в школе. Профессиональный рост» по направлению «Работа с детской книгой». Раскрыты особенности методической работы в первом классе, которые необходимо освоить второкурсникам. The article considers the importance of systematic pedagogical practice in the formation of future primary school teachers’ professional competence. It outlines the main tasks of the experimental project “A Day at School. Professional Advancement” in the area of "Work with a children's book. The article reveals the features of methodological work in the first form, which are essential to be studied by sophomore students.
- ДокументОсобливості зображення лікарів у творах української дитячої літератури(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Світлична, А. С.; Ємець, А. А.У статті проаналізовоно твори української дитячої літератури, в яких наявний образ лікаря, опис зовнішності, поведінки, діяльності. На думку авторів, знайомство з різноманітними творами цієї тематики збільшує шанси дітей перебороти страх перед відвідуванням лікаря та дійти до висновку, що лікарі – люди, які хочуть допомогти. The article analyzes works of Ukrainian children's literature in which there is an image of a doctor, a description of his appearance, behavior, and activities. According to the authors, familiarization with various works on this topic increases children's chances of overcoming their fear of visiting a doctor and coming to the conclusion that doctors are people who want to help.
- ДокументОсобливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.; Левандовська, Г. В.У статті розглядається проблема забезпечення ефективного повторення вивченого матеріалу. Розкривається специфіка методичної роботи з організації повторення на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі на прикладі реалізації експериментального проекту. Описуються найбільш продуктивні літературні ігри і вправи, апробовані на уроках позакласного читання в 3-4 класах. В статье рассматривается проблема осуществления эффективного повторения изученного материала. Раскрывается специфика методической работы по организации повторения на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе на примере реализации экспериментального проекта. Описываются наиболее продуктивные литературные игры и упражнения, апробированные на уроках внеклассного чтения в 3 -4 классах. The article deals with the issue of the implementation of the effective revision of the studied material. It also reveals the specificity of the methodological work on the organization of revision during the extracurricular reading lessons in a modern primary school based on the example of the implementation of the pilot project. The article describes the most productive literary games and exercises tested during the extracurricular reading lessons in grades 3–4.
- ДокументПроблеми застосування прийому сторітелінг на уроках літературного читання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Майборода, А. О.; Ємець, А. А.Мета дослідження – визначити проблеми, які виникають у вчителів та студентів при застосуванні на уроках літературного читання прийому сторітелінг («це техніка розповідання історій, яка має конкретне призначення, найчастіше – вплинути на слухача, переконати його у своїй правоті, схилити на свій бік, підтвердити або довести щось». The purpose of the research is to determine the problems that arise for teachers and students when using the storytelling technique in literary reading classes ("this is a technique of telling stories that has a specific purpose, most often - to influence the listener, to convince him of his rightness, to sway him to his side, to confirm or prove something".
- ДокументПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.В статті розглянуто методику позакласного читанняв сучасній школі. Рівень читацької компетентності студентів 1–2 курсів факультету початкового навчання з року в рік знижується. Одним з ефективних напрямів подолання окресленої проблеми може стати організація в педагогічних закладах освіти спеціальної додаткової роботи, спрямованої на залучення майбутніх учителів початкової школи до систематичного опрацювання дитячої книжки. Прикладом такого виду діяльності є розпочатий у 2016 році на факультеті початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди експериментальний проєкт «Школа професійного зростання (День у школі)». The article deals with the methodology of extracurricular reading in modern school. The level of reading competence of students of 1–2 courses of the Faculty of Primary Education is decreasing from year to year. One of the effective ways to overcome this problem can be the organization of special additional work in pedagogical institutions of education aimed at attracting future primary school teachers to the systematic study of children's books. An example of this type of activity is the project launched in 2016 at the Faculty of Primary an experimental project "School of Professional Growth (Day at School)" launched in 2016 at the Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
- ДокументПідвищення рівня читацької культури як важлива передумова професійного зростання майбутнього вчителя початкової школи(Класичний приватний університет, 2018) Джежелей, О. В.; Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сьогодення. Розкрито роль і значення педагогічної практики в становленні педагога. На основі даних багаторічних досліджень, здійснюваних співробітниками лабораторії методичного забезпечення безперервної системної освіти школа - вищий навчальний заклад Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, визначено найбільш проблемні місця в загальній підготовці майбутніх учителів, що негативно впливають на формування їхньої професійної компетентності. Серед них особливе занепокоєння викликають: низький рівень читацької культури, відсутність власного позитивного читацького досвіду, недостатній рівень сформованості навички виразного читання перед аудиторією, читання без урахування жанрових особливостей твору, недостатнє розуміння смислу, невміння оцінити описаний випадок і передати голосом характер героїв, що недозволяє слухачам уявити і зрозуміти описані події. У статті описано експериментальні пошуки ефективних шляхів усунення виявлених недоліків, окреслено перспективні напрями організації педагогічної практики студентів у межах експериментального проекту "Школа професійного зростання (День у школі)", метою якого є перехід на якісно новий рівень фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Визначено чинники, що впливають на професійне зростання студентів: упровадження трьохрівневої системи взаємодії учасників проекту: викладач - тьютор - студенти молодших курсів; дотримання стратегії всіма учасниками проекту; забезпечення оптимальної мотивації студентів; систематичність проведення практики; демонстрація викладачами привабливого зразка взаємодії з книгою і дітьми; ретельний контроль викладачів за роботою студентів із наданням регулярних консультацій; забезпечення взаємонавчання внаслідок відвідування й обговорення уроків, проведених студентами; створення достатнього фонду якісної дитячої літератури; наявність базових шкіл і вчителів, зацікавлених у реалізації проекту. В статье рассматривается проблема формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальных классов в условиях современности. Раскрыта роль и значение педагогической практики в становлении педагога. На основе данных многолетних исследований, осуществляемых сотрудниками лаборатории методического обеспечения непрерывного системного образования школа - вуз Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, определены наиболее проблемные места в общей подготовке будущих учителей, которые негативно влияют на формирование их профессиональной компетентности. Среди них особое беспокойство вызывают: низкий уровень читательской культуры, отсутствие собственного положительного читательского опыта, недостаточный уровень сформированности навыка выразительного чтения перед аудиторией, чтение без учета жанровых особенностей произведения, недостаточное понимание смысла, неумение оценить описан случай и передать голосом характер героев, что не позволяет слушателям представить и понять описанные события. В статье описано экспериментальные поиски эффективных путей устранения выявленных недостатков, намечены перспективные направления организации педагогической практики студентов в рамках экспериментального проекта "Школа профессионального роста (День в школе)", целью которого является переход на качественно новый уровень профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Определены факторы, влияющие на профессиональный рост студентов: внедрение трехуровневой системы взаимодействия участников проекта: преподаватель - тьютор - студенты младших курсов; соблюдение стратегии всеми участниками проекта; обеспечение оптимальной мотивации студентов; систематичность проведения практики; демонстрация преподавателями привлекательного образца взаимодействия с книгой и детьми; тщательный контроль преподавателей за работой студентов с предоставлением регулярных консультаций; обеспечение взаимообучения в результате посещения и обсуждения уроков, проведенных студентами; создание достаточного фонда качественной детской литературы; наличие базовых школ и учителей, заинтересованных в реализации проекта. The article deals with the problem of the professional competence formation of the future primary school teachers under the modern conditions. It reveals the role and importance of teaching practice in the formation of a teacher. The most problematic issues in the general training of future teachers, which adversely affect the formation of their professional competence, are identified on the basis of the data of many years` research carried out by the staff of the laboratory of methodological support of continuous system education school - higher educational establishment of the Kharkiv National Pedagogical University named after G.S.Skovoroda. Among them, particular concern is caused by: low level of reading culture, the absence of personal positive reading experience, insufficient level of formation of the skills of expressive reading in front the audience, reading without considering the genre features of the work, insufficient understanding of meaning, inability to assess the described situation and show the character of the heroes by means of the voice, that does not allow the listeners to imagine and understand the described events. The article describes the experimental search for effective ways to eliminate the identifiad shortcominds, outlines the perspective directions of the organization of the teaching practice of the students within the framework of the pilot project "School of Professional Development (Day in School)", the purpose of which is the transition to a qualitatively new level of professional training of future primary school teachers. The article determines the factors that influence the professional growth of students: introduction of a three-level system of interaction between project participants: lecturer - tutor - junior students; following a single strategy by all participants of the project; assurance of optimal student motivation; systematic practice; demonstration of an attractive sample of interaction with the book and children by the teachers; thorough lecturer control of the work of students with the availability of regular consultations; provision of mutual learning as a result of attending and discussing the lessons held by the students; creation of a sufficient high-quality children's literature fund; availability of basic schools and teachers interested in project implementation.
- ДокументРеалізація ідей дуальної освіти в процесі професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи(NGO «European Scientific Platform», 2019-07-29) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті представлені ідеї дуального навчання у сфері системної організації професійної освіти вчителів. Зазначено, що у формуванні вчителя недооціненою є регулярна системна практика, яка може допомогти на першому курсі впевнитися в правильності вибору фаху, його привабливості, на другому-четвертому - усвідомлено розвивати ключові професійні компетентності. В статье представлены идеи дуального обучения в сфере системной организации профессионального образования учителей. Отмечено, что в формировании учителя недооцененной является регулярная системная практика, которая может помочь на первом курсе убедиться в правильности выбора профессии, ее привлекательности, на втором-четвертом - осознанно развивать ключевые профессиональные компетентности. The article presents the ideas of dual training in the field of systematic organization of professional teacher education. It is noted that regular teacher practice is underestimated in the formation of a teacher, which can help in the first year to be convinced of the correct choice of a profession, its attractiveness, and in the second or fourth - to consciously develop key professional competences.
- ДокументФормування читацької культури як один із аспектів набуття професійної компетентності майбутніми вчителями початкових класів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-10) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сьогодення. Розкрито роль і значення педагогічної практики в становленні педагога. Особливу увагу приділено проблемам читацької підготовки студентів-першокурсників. Наведено результати експериментального проекту, визначено чинники, що впливають на професійне зростання студентів. В статье рассматривается проблема формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальных классов в условиях современности. Раскрыта роль и значение педагогической практики в становлении педагога. Особое внимание уделено проблемам читательской подготовки студентов-первокурсников. Приведены результаты экспериментального проекта, определены факторы, влияющие на профессиональный рост студентов. The article deals with the problem of the professional competence formation of the future primary school teachers under the modern conditions. It reveals the role and importance of teaching practice in the formation of a teacher. The article pays particular attention p to the problems of reader training of the first-year students. It presents the results of the experimental project as well as defines the factors which affect the professional growth of students.
- ДокументІнтерактивний плакат на уроках літературного читання: перспективи та можливості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Рижих, М. С.; Оксень, А. О.; Ємець, А. А.Розглядаючи можливості впровадження різноманітних технологій у початковій школі, автори зупинилися на інтерактивному плакаті, як найбільш перспективному, з дидактичної точки зору. Considering the possibilities of implementing various technologies in elementary school, the authors decided on an interactive poster as the most promising from a didactic point of view.