Перегляд за Автор "Євсюкова, М. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ(Український науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна», 2007) Андрєєнкова, В. Л.; Дорошок, Т. О.; Євсюкова, М. В.; Золотухіна, С. Т.; Ковальчук, Л. Г.; Кочурка, Ж. М.; Левченко, К. Б.; Лозинська, Є. В.; Лунченко, Н. В.; Максимова, Н. Ю.; Нікольська, О. А.; Огороднійчук, І. І.; Павлик, Н. П.; Парфанович, І. І.; Пислар, О. В.; Рассказова, О. І.; Романовська, Д. Д.; Трубавіна, І. М.; Хмельницька, Т. В.; Черепаха, К. В.; Чурбанова, О. А.; Шваб, І. А.; Шпак, В. П.; Шпортій, Т. Г.; Шульга, В. В.Навчально-методичний посібник присвячено актуальній та маловивченій для України темі роботи з дітьми трудових мігрантів, кількість яких коливається від двох до чотирьох мільонів українських громадян. У ньому представлені основні результати дослідження проблем дітей трудових мігрантів, що проводилося у 2006 р. Посібник містить інформацію про нормативно-правову базу діяльності педагогічних працівників, принципи здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми трудових мігрантів, розкриває завдання, зміст форми і методи такої роботи. Автори пропонують словник та методичні рекомендації для здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи серед дітей, батьків, соціального оточення. Цікавим для аналізу та можливого поширення є вітчизняний досвід роботи з даною тематикою та зарубіжний досвід опіки над дітьми. Для соціальних педагогів, практичних психологів, класних керівників, студентів вищих педагогічних навчальних закладів I–IV рівнів акредитації, соціальних працівників, представників неурядових організацій, широкого кола громадськості. Учебно-методическое пособие посвящено актуальной и малоизученной для Украины теме работы с детьми трудовых мигрантов, количество которых колеблется от двух до четырех миллионов украинских граждан. В нем представлены основные результаты исследования проблем детей трудовых мигрантов, которое проводилось в 2006 г. Пособие содержит информацию о нормативно-правовой базе деятельности педагогических работников, принципы осуществления социально-педагогической и психологической работы с детьми трудовых мигрантов, раскрывает задачи, содержание формы и методы такой работы. Авторы предлагают словарь и методические рекомендации для осуществления социально-педагогической и психологической работы среди детей, родителей, социального окружения. Интересным для анализа и возможного распространения является отечественный опыт работы с данной тематикой и зарубежный опыт опеки над детьми. Для социальных педагогов, практических психологов, классных руководителей, студентов высших педагогических учебных заведений I-IV уровней аккредитации, социальных работников, представителей неправительственных организаций, широкого круга общественности. The educational-methodical manual is devoted to the urgent and little-studied topic for Ukraine on working with children of labor migrants, the number of which ranges from two to four million Ukrainian citizens. It presents the main results of the study of the problems of children of labor migrants, which was carried out in 2006. The manual contains information about the legal framework of the activities of teachers, the principles of socio-pedagogical and psychological work with children of migrant workers, reveals the tasks, the contents of the form and methods of such work. The authors offer a dictionary and guidelines for the implementation of socio-pedagogical and psychological work among children, parents, and the social environment. Interesting for analysis and possible dissemination is the domestic experience with this topic and the foreign experience of child custody. For social educators, practical psychologists, class teachers, students of higher pedagogical educational institutions of I-IV levels of accreditation, social workers, representatives of non-governmental organizations, a wide circle of the public.