Перегляд за Автор "Євменова, Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7–9 КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Євменова, Г.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано формування математичної компетентності у школярів, що є ключовим аспектом їхньої загальної освіти. Математична компетентність охоплює знання, уміння та навички, які необхідні для розв’язання математичних задач і застосування математичних знань у реальних ситуаціях. Формування математичної компетентності учнів 7–9 класів передбачає комплексний підхід, що включає теоретичні та практичні аспекти навчання. Це дозволяє розвивати у школярів уміння використовувати математичні знання для вирішення проблем, а також формувати критичне мислення та здатність до аналізу. Інтерактивні технології, проектна діяльність, гейміфікація, диференційоване навчання та інтеграція з іншими предметами допомагають створити стимулююче навчальне середовище, яке сприяє розвитку математичних навичок і критичного мислення у школярів. The article analyzes the formation of mathematical competence in schoolchildren, which is a key aspect of their general education. Mathematical competence encompasses the knowledge, skills and abilities that are necessary for solving mathematical problems and applying mathematical knowledge in real situations. The formation of mathematical competence in students in grades 7–9 involves a comprehensive approach that includes theoretical and practical aspects of learning. This allows students to develop the ability to use mathematical knowledge to solve problems, as well as to form critical thinking and the ability to analyze. Interactive technologies, project activities, gamification, differentiated learning and integration with other subjects help create a stimulating learning environment that promotes the development of mathematical skills and critical thinking in students.
- ДокументУЧИТЕЛЬ, ЯКИЙ ГОТУЄ ДО ЖИТТЯ: РОЛЬ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Євменова, Г.У статті розглянуто практико-орієнтовані задачі, що відіграють вкрай важливу роль під час вивчення математики в сучасній школі. Крім того, уміння розв’язувати текстові математичні задачі на тематику реальних життєвих ситуацій охоплюють усі три показники, які вимірюються міжнародним дослідженням PISA, – читання, математика та природничі дисципліни. Розв’язуючи такі практико-орієнтовані задачі, дитина не лише опановує шкільну програму, розвивається всебічно, досліджує свої уподобання, але й отримує досвід, який знадобиться їй у реальному житті. Відбувається посилення інтересу до вивчення математики як важливої навчальної дисципліни для створення суспільства з високим інтелектуально-емоційним потенціалом. Саме тому важливо збільшувати кількість практико-орієнтованих задач під час вивчення математики в школі на всіх етапах освітніх програм. The article examines practice-oriented tasks that play an extremely important role in the study of mathematics in a modern school. In addition, the ability to solve text-based mathematical problems on the topic of real-life situations covers all three indicators measured by the international PISA study - reading, mathematics and natural sciences. By solving such practice-oriented tasks, a child not only masters the school curriculum, develops comprehensively, explores his preferences, but also gains experience that he will need in real life. There is an increase in interest in studying mathematics as an important academic discipline for creating a society with high intellectual and emotional potential. That is why it is important to increase the number of practice-oriented tasks when studying mathematics at school at all stages of educational programs.
- ДокументІНТЕГРОВАНИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Євменова, Г.; Жерновникова, О.У статті розглянуто інтегрований курс математики як засіб формування математичної компетентності учнів. Зауважено, що курс математики, а не алгебра та геометрія, особливо важливий у школах, де ці предмети вивчаються лише чотири години. Сучасні учні не повною мірою опановують навчальний матеріал і не витрачають достатньо часу на підготовку домашніх завдань. У школі так багато предметів, що неможливо зосередитися на одній темі. The article examines the integrated mathematics course as a means of forming students' mathematical competence. It has been noted that the mathematics course, rather than algebra and geometry, is particularly important in schools where these subjects are studied for only four hours. Modern students do not fully master the educational material and do not spend enough time on preparing homework. There are so many subjects at school that it is impossible to focus on one subject.