Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Автор "Астаф`єва, О. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСоціальна рефлексія майбутнього вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Астаф`єва, О. О.Кваліфікаційна робота складається з 2 розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуто питання розвитку соціальної рефлексії як складової педагогічної майстерності майбутнього вчителя, визначено критерії та параметри-показники соціально-рефлексійної компетентності здобувачів вищої освіти, що є підґрунтям для самоосвіти та саморозвитку майбутніх вчителів. У другому розділі визначено базові методичні позиції, практично-технологічні підходи до розвитку соціальної рефлексії студентів у процесі їх професійно-педагогічної підготовки, схарактеризовано методи і форми розвитку соціальної рефлексії студентів у процесі становлення їх педагогічної майстерності. Квалификационная работа состоит из 2 разделов. В первой части, теоретической, рассмотрены вопросы развития социальной рефлексии как составляющей педагогического мастерства будущего учителя, определены критерии и параметры-показатели социально-рефлексивной компетентности соискателей высшего образования, что является основой для самообразования и саморазвития будущих учителей. Во второй главе определены базовые методические позиции, практически-технологические подходы к развитию социальной рефлексии студентов в процессе их профессионально-педагогической подготовки, охарактеризованы методы и формы развития социальной рефлексии студентов в процессе становления их педагогического мастерства. Qualification work consists of two parts. The theoretical part aims to investigate the development of social reflection as a component of pedagogical skills of future teachers and to determine the criteria and parameters of social reflective competence of the applicants for higher education which are the basis for self- education and self-development of future teachers. The second part of study aims to define the main methodological issues and practical-technological approaches to the development of social reflection of the applicants for higher education during their trainings. The methods and forms of social reflection development of the applicants for higher education during the growth their teaching skills are also introduced in the second part of the study.