Кафедра теорії та методики викладання суспільно-правових дисциплін
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії та методики викладання суспільно-правових дисциплін за Автор "Васильєва, М. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ СУЧАСНИХ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ(Грузинський авіаційний університет, 2023-05-31) Васильєва, М. В.У публікації досліджено застосування сучасних комунікативних стратегій, що може сприяти поліпшенню процесу навчання, спілкування між науковцями та популяризації наукових досягнень. Залучення міжнародного досвіду та участь у міжнародних проектах є важливими кроками в адаптації комунікативних стратегій. Це дозволяє впроваджувати передові практики, отримувати експертну підтримку та покращувати свої комунікативні навички на міжнародному рівні. Адаптація сучасних комунікативних стратегій в освіті та науці базується на вивченні міжнародного досвіду, використанні інновацій та технологій, розвитку комунікативних навичок учасників освітнього процесу. The publication explores the use of modern communication strategies that can help improve the learning process, communication between scientists and popularisation of scientific achievements. Engaging international experience and participating in international projects are important steps in adapting communication strategies. This allows you to implement best practices, receive expert support and improve your communication skills at the international level. Adaptation of modern communication strategies in education and science is based on the study of international experience, the use of innovations and technologies, and the development of communication skills of participants in the educational process.
- ДокументНавчально-методичний посібник "Безпека існування людини в навколишньому середовищі"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бережна, С. В.; Васильєва, М. В.; Микитюк, В. О.; Микитюк, С. О.Навчально-методичний посібник призначений для використання студентами з дисципліни "Безпека існування людини в навколишньому середовищі" – обов’язкової у навчальному плані підготовки здобувачів освітнього рівня бакалавр. Видання містить: конспект лекцій; комплекс необхідних матеріалів для проведення практичних (семінарських) занять; теми для самостійної роботи; тести для самоконтролю і самоперевірки знань; додатковий матеріал для підготовки до занять і організації самостійної роботи до модуля 1. Цивільний захист. Для студентів вищих навчальних закладів педагогічного спрямування. Учебно-методическое пособие предназначено для использования студентами по дисциплине "Безопасность существования человека в окружающей среде" - обязательной в учебном плане подготовки соискателей образовательного уровня бакалавр. Издание содержит конспект лекций; комплекс необходимых материалов для проведения практических (семинарских) занятий; темы для самостоятельной работы; тесты для самоконтроля и самопроверки знаний; дополнительный материал для подготовки к занятиям и организации самостоятельной работы к модулю 1. Гражданская защита. Для студентов высших учебных заведений педагогического направления. The educational-methodical manual is intended for use by students in the discipline "Safety of human existence in the environment" - mandatory in the curriculum for the preparation of applicants for the educational level of bachelor. The edition contains lecture notes; a set of necessary materials for conducting practical (seminar) classes; topics for independent work; tests for self-control and self-examination of knowledge; additional material for preparing for classes and organizing independent work for module 1. Civil protection. For students of higher educational institutions of the pedagogical direction.
- ДокументПолітично-правові студії: робоча навчальна програма та методичні рекомендації для підготовки до лекційних і практичних занять(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Васильєва, М. В.; Микитюк, С. О.; Микитюк, В. О.; Стрельнікова, О. О.Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Політично-правові студії” включають робочу навчальну програму, яка конкретизує зміст, послідовність, організаційні форми вивчення, визначає засоби поточного і підсумкового контролю відповідно до освітньої програми. Розділ методичні рекомендації до лекційних занять містить перелік тем лекцій, рекомендовану літературу, необхідні презентації для використання (Модуль 2. Правознавство). В методичних рекомендаціях є загальні поради щодо підготовки до практичних (семінарських) занять з необхідними темами, питаннями для усного опрацювання та завданнями для розв'язання. Наприкінці практичного заняття, модуля 2. Правознавство, є тести для самоперевірки, які необхідно пройти перейшовши за посиланням. Methodical recommendations for the discipline "Political and legal Studies" include a working curriculum that specifies the content, sequence, organizational forms of study, determines the means of current and final control in accordance with the educational program. Section methodical recommendations for lectures contains a list of topics lectures, recommended literature, necessary presentations for use (Module 2. Jurisprudence). The guidelines contain general advice on preparing for practical (seminar) classes with the necessary topics, questions for oral processing and tasks to be solved. At the end of practical lesson, Module 2: Jurisprudence, there are tests for self-testing, which must be passed by clicking on the link.
- ДокументЦивільний захист як освітня компонента професійної освіти (з досвіду викладання в ХНПУ ім. Г. С. Сковороди)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Олійник, О. М.; Солошенко, О. М.; Васильєва, М. В.На сучасному етапі надзвичайної ситуації воєнного характеру особливого практичного значення набувають знання населення з цивільного захисту. Повномасштабне вторгнення актуалізувало для кожного українця усвідомлення готовності до будь-якого розвитку подій та небезпек. У відповідності до «Кодексу цивільного захисту України» всі категорії населення повинні отримувати навчання щодо дій в надзвичайних ситуаціях різного характеру. Для здобувачів всіх видів освіти таке навчання є обов’язковим. До 2014 р. відповідна навчальна дисципліна була нормативною для здобувачів вищої освіти ЗВО, але після розпорядження Кабінету Міністрів України у травні 2014 р. цивільний захист втратив статус обов’язкового курсу, і МОН України припинило здійснювати регулювання його викладання. Наприклад, сьогодні цивільний захист для здобувачів освіти ХНПУ ім. Г. С. Сковороди викладається як окремий модуль в межах інтегрованого курсу «Здоров’я та безпека людини». Для кожного факультету при викладанні модулю «Цивільний захист» враховується професійний вектор здобувачів освіти, зокрема пропонуються поглиблені тематичні заняття, методики організації позакласної роботи. Проте, обмежена кількість годин не дає можливості в повній мірі висвітлити теми цивільного захисту як компоненти професійної освіти. У підсумках зазначається, що створення ефективної та результативної системи освіти з цивільного захисту дозволить підняти рівень обізнаності здобувачів освіти, отримати відповідні компетентності, закріпити їх та застосовувати в подальшій професійній діяльності. In the conditions of war, knowledge of civil defense is important for the population. The full-scale invasion actualized for every Ukrainian the awareness of readiness for any development of events. In accordance with the "Civil Defense Code of Ukraine", all categories of the population must receive civil defense training. Such training is mandatory for students of all types of education. Until 2014, the corresponding academic discipline was normative for higher education applicants. In May 2014, the civil defense discipline lost its status as a mandatory course. The Ministry of Education and Science of Ukraine stopped regulating its teaching. The civil defense education system that existed until today was traditionally organized. The attitude of society to the relevant discipline became indifferent. One of the reasons is the peaceful policy direction of the Ukrainian state. The scope of the civil defense discipline in institutions of higher education was reduced, or the course was completely eliminated. For example, today civil defense is taught as a separate module within the integrated course "Human Health and Safety" for students of H. S. Skovoroda KhNPU. The professional vector of students’ education determines the peculiarity of the subject of the module. For example, at the faculty of preschool education, attention is focused on the algorithm of actions during emergency situations in which preschool children became participants. For future psychologists, the emphasis is on highlighting issues related to the provision of primary psychological assistance in emergency situations. An important component of the teaching of the civil defense module are topics devoted to the organization and methodology of extracurricular activities on relevant issues. In conclusion, it is noted that the creation of an effective system of education in civil defense will allow raising the level of awareness of education seekers, obtaining relevant competencies, consolidating them and applying them in further pedagogical activities.