Факультети
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультети за Автор "."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"(Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів; ТОВ НВП “Росток А. В.Т.”, Суми, 2021-07-15) Доміловська, Ю. Д.; Смолянюк, Н. М.; .Майбутній вчитель початкових класів повинен широко застосовувати інтерактивні технології на уроках "Я досліджую світ", володіти новітніми формами та методами роботи, щоб формувати у дітей уміння та бажання вчитися, не зупинятись на досягнутому, завжди прагнути до новизни, застосовувати емоційний інтелект, працювати у команді. Будущий учитель начальных классов должен широко применять интерактивные технологии на уроках "Я исследую мир", владеть новейшими формами и методами работы, чтобы формировать у детей умение и желание учиться, не останавливаться на достигнутом, всегда стремиться к новизне, применять эмоциональный интеллект, работать в команде. The future primary school teacher must widely use interactive technologies in "I explore the world" lessons, have the latest forms and methods of work to form children's skills and desire to learn, do not stop there, always strive for novelty, use emotional intelligence, work in a team.
- ДокументКарнавальність як літературне явище(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-15) Рибас, К.; .У статті розглянуто карнавальність як явище, що було введено в літературознавство М. М. Бахтіним і позначає результат впливу традицій середньовічного карнавалу на культуру мислення. Карнавальність як явище літератури відноситься до епохи постмодернізму та вбачає в собі відображення повсякденного, реального життя як театру абсурду, апокаліптичного карнавалу. Традиція карнавального сприйняття простежується в літературі ХХ століття найчастіше в тих творах, для яких характерна тенденція моделювання історичних процесів в їх діалогічному звернені до минулого і майбутнього. В статье рассмотрена карнавальность как явление, которое было введено в литературоведение М. М.Бахтиным и обозначает результат влияния традиций средневекового карнавала на культуру мышления. Карнавальность как явление литературы относится к эпохе постмодернизма и видит в себе отражение повседневной, реальной жизни как театра абсурда, апокалипсического карнавала. Традиция карнавального восприятия прослеживается в литературе ХХ века чаще всего в тех произведениях, для которых характерна тенденция моделирования исторических процессов в их диалогическом обращении к прошлому и будущему. The article considers carnivality as a phenomenon, which was introduced into literary studies by M. M. Bakhtin and denotes the result of the influence of medieval carnival traditions on the culture of thought. Carnivality as a phenomenon of literature belongs to the era of postmodernism and sees itself as a reflection of everyday, real life as a theater of the absurd, apocalyptic carnival. The tradition of carnival perception can be traced in the literature of the twentieth century most often in those works, which are characterized by a tendency to model historical processes in their dialogic reference to the past and the future.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА. МОДУЛЬ ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Рибалко, Л. С.; Трубавіна, І. М.; Пісоцька, М. Е.; Калашнікова, Л. М.; Собченко, Т. М.; Цапко, А. М.; .Педагогіка як інтегрована навчальна дисципліна включає такі модулі, як: педагогіка вищої школи, педагогічний менеджмент, медіаосвіта, кібербезпека в освіті. Читається у І семестрі першого року підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, передує педагогічній практиці в закладах вищої освіти (ЗВО), що є необхідним в контексті одержання здобувачами права викладати за фахом. Найбільш ємніший перший модуль – педагогіка вищої школи (разом 150 годин, модуль «Педагогіка вищої школи» 60 годин). Саме його засвоєння є базою для вивчення подальших модулів з педагогіки і подальшого проходження педагогічної практики в ЗВО. Педагогика как интегрированная учебная дисциплина включает такие модули, как: педагогика высшей школы, педагогический менеджмент, медиаобразование, кибербезопасность в образовании. Читается в первом семестре первого года подготовки соискателей второго (магистерского) уровня высшего образования, предшествует педагогической практике в учреждениях высшего образования (УВО), что необходимо в контексте получения соискателями права преподавать по специальности. Наиболее емкий первый модуль - педагогика высшей школы (вместе 150 часов, модуль «Педагогика высшей школы» 60 часов). Именно его усвоения является базой для изучения последующих модулей по педагогике и дальнейшего прохождения педагогической практики в УВО. Pedagogy as an integrated educational discipline includes such modules as: higher education pedagogy, pedagogical management, media education, cybersecurity in education. It is read in the first semester of the first year of training of applicants for the second (master) level of higher education, preceded by pedagogical practice in institutions of higher education , which is necessary in the context of obtaining the right for applicants to teach in their specialty. The most capacious first module is the pedagogy of higher education (together 150 hours, the module "Pedagogy of higher education" 60 hours). It is his assimilation that is the basis for the study of subsequent modules in pedagogy and the further passage of pedagogical practice in institutions of higher education.
- ДокументНауково-педагогічна спадщина Рудницької О. П.(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Жердєва, Ю. М.; Тушева, В. В.; .В статті досліджується науково-педагогічна діяльність Рудницької О. П. Аналізується внесок Оксани Петрівни в розвиток мистецької освіти України. В статье исследуется научно-педагогическая деятельность Рудницкой А. П. Анализируется вклад Оксаны Петровны в развитие художественного образования Украины. The article examines the scientific and pedagogical activity of A. Rudnitskaya. The contribution of Oksana Petrovna to the development of art education in Ukraine is analyzed.
- ДокументПідвищення ефективності прогнозування успішності спортсменів-баскетболістів з урахуванням генетичних маркерів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Сопот, В. В.; Комісова, Т. Є.; .Було проведено дослідження з підвищення ефективності прогнозування успішності спортсменів-баскетболістів з урахуванням генетичних маркерів. Было проведено исследование по повышению эффективности прогнозирования успешности спортсменов-баскетболистов с учетом генетических маркеров. A study was conducted to improve the effectiveness of predicting the success of basketball athletes with regard to genetic markers.
- ДокументПізнаймо світ і мову. Тексти для вдосконалення пізнавальних та мовних компетентностей(Основа, 2020-05) Маленко, О. О.; .Зазвичай для формування й удосконалення правописних компетентностей на уроках української мови вчителі обирають тексти україноцентричного спрямування, що важливо для становлення національного світогляду, патріотизму, плекання гордості за наші культурні надбання. Однак соціокультурна лінія у вивченні мови передбачає ширший контекст знань про довкілля, тим паче що в глобалізованому світі вагу має загальнокультурна компетентність людини, тобто наявність у її картині світу інформації про феномени різних національних та етнічних культур. Обычно для формирования и совершенствования правописания компетенций на уроках украинского языка учителя выбирают тексты украиноцентричного направления, что важно для становления национального мировоззрения, патриотизма, воспитание гордости за наши культурные достижения. Однако социокультурная линия в изучении языка предполагает более широкий контекст знаний об окружающей среде, тем более что в глобализированном мире вес имеет общекультурное компетентность человека, то есть наличие в ее картине мира информации о феноменах различных национальных и этнических культур. Usually, in order to form and improve spelling competencies in Ukrainian language lessons, teachers choose Ukrainian-centric texts, which is important for the formation of a national worldview, patriotism, and nurturing pride in our cultural heritage. However, the socio-cultural line in the study of language provides a broader context of knowledge about the environment, especially since in a globalized world, the general cultural competence of man, ie the presence in his picture of the world information about phenomena of different national and ethnic cultures.
- ДокументТеоретичні аспекти визначення поняття права людини на життя(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2006-12-08) Павленко, Т. А.; .Тези доповіді присвячені теоретичним аспектам визначення поняття права людини на життя. Аbstracts of the report are devoted to theoretical aspects definition of the concept of human right to life.Тезисы доклада посвящены теоретическим аспектам определения понятия права человека на жизнь.
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ БРИТАНСЬКОГО КОНСЕРВАТИВНОГО УРЯДУ Е. ХІТА (1970–1974 рр.)(Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, вид-во "Альма-матер", 2006-09-29) Ямпольська, Л. М.; .; .У праці досліджено європейський вектор зовнішньої політики британського консервативного уряду Едварда Хіта (1970‒1974 рр.). Проаналізовані причини вступу Сполученого Королівства до Європейського Економічного Співтовариства, особливості ставлення Консервативної та Лейбористської партій до «європейської проблеми», формування інтеграційної політики «острівної держави» в досліджуваний період.В работе исследован европейский вектор внешней политики британского консервативного правительства Эдварда Хита (1970‒1974 гг.). Проанализированы причины вступления Соединенного Королевства в Европейское Экономическое Сообщество, особенности отношения Консервативной и Лейбористской партий к «европейской проблеме», формирование интеграционной политики «островного государства» в исследуемый период.European vector in the foreign policy of the British Conservative government under the leadership of Edward Heath (1970‒1974) has been researched in the work. Preconditions of joining the European Economic Community by the United Kingdom, peculiarities of the Conservative and Labour parties attitudes to the «European problem», formation of the «island state» integration policy in the researched period have been analyzed.