Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/813
Title: Теоретичний аналіз проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до умов загальноосвітнього навчального закладу
Other Titles: Теоретический анализ проблемы адаптации одаренных детей младшего школьного возраста к условиям общеобразовательного учебного заведения
Authors: Шевченко, М. С.
Keywords: соціальна педагогіка
адаптація
обдаровані діти
молодший шкільний вік
загальноосвітні навчальні заклади
студентські роботи
социальная педагогика
адаптация
одаренные дети
младший школьный возраст
общеобразовательные учебные заведения
студенческие работы
social pedagogy
adaptation
gifted children
junior school age
general educational institutions
student work
Issue Date: 22-Apr-2014
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт
Citation: Шевченко М. С. Теоретичний аналіз проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до умов загальноосвітнього навчального закладу / М. С. Шевченко // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 63.
Abstract: Теоретично проаналізовані проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до умов загальноосвітнього навчального закладу. Теоретически проанализированы проблемы адаптации одаренных детей младшего школьного возраста к условиям общеобразовательного учебного заведения.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/813
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко М. С. .pdf624.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.