Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/759
Title: Практичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки серед підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах
Other Titles: Практические аспекты подготовки будущих социальных педагогов к профилактике жестокого поведения среди подростков в общеобразовательных учебных заведениях
Authors: Головня, В. О.
Keywords: соціальна педагогіка
жорстока поведінка
підлітки
загальноосвітні навчальні заклади
студентські роботи
социальная педагогика
жестокое поведение
подростки
общеобразовательные учебные заведения
студенческие работы
social pedagogy
brutal behavior
adolescents
general educational institutions
student work
Issue Date: 22-Apr-2014
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт
Citation: Головня В. О. Практичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки серед підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах / В. О. Головня // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 28.
Abstract: Обгрунтовані аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки серед підлітків. Обоснованы аспекты подготовки будущих социальных педагогов к профилактике жестокого поведения среди подростков.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/759
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головня В. О. .pdf489.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.