Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1160
  • Документ
    ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНІХ ГАЛУЗЯХ (мистецька освітня галузь)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Собченко, Т. М.; Доценко, С. О.; Боярська-Хоменко, А. В.
    Популярність та доступність штучного інтелекту для вчителів та учнів постійно зростає. Це відкриває нові можливості для викладання та навчання. Штучний інтелект стає персональним помічником як для вчителя, так і для учня. Створюється нові підходи до розробки та вивчення освітнього контенту, що потребує модернізації педагогічних технологій навчання. Навчально-методичний посібник містить мету, завдання, ідеї впровадження штучного інтелекту в мистецькій освітній галузі, приклади та лайфхаки створення освітнього контенту за допомогою нейронних мереж стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час навчання, проходження практики, написання бакалаврських та магістерських робіт тощо. Навчально-методичний посібник призначено для здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти та педагогічних кадрів закладів загальної середньої освіти). The popularity and accessibility of artificial intelligence for teachers and students is constantly growing. This opens up new opportunities for teaching and learning. Artificial intelligence is becoming a personal assistant for both teachers and students. New approaches to the development and study of educational content are being created, which requires the modernisation of pedagogical teaching technologies. The study guide contains the goal, objectives, and ideas for implementing artificial intelligence in the artistic education sector, examples and life hacks of creating educational content using neural networks will be useful for students of higher pedagogical education institutions during their studies, internships, writing bachelor's and master's theses, etc. The study guide is intended for students of the first (bachelor's) and second (master's) levels of higher pedagogical education, research and teaching staff of higher pedagogical education institutions and pedagogical staff of general secondary education institutions.)
  • Документ
    ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ (МОДУЛЬ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА»)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Боярська-Хоменко, А. В.; Лупаренко, С. Є.
    Методичні рекомендації містять мету, завдання, зміст педагогічної практики в закладах фахової передвищої освіти (модуль психолого-педагогічна підготовка), вимоги до оформлення звітної документації, зразки виконання завдань, що стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час проходження ними практик. Методичні рекомендації призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, керівників практики з психолого-педагогічних дисциплін, викладачів. The methodological recommendations contain the purpose, tasks, content of pedagogical practice in institutions of professional higher education (module psychological and pedagogical training), requirements for reporting documentation, samples of tasks that will be useful for students of higher pedagogical education institutions during their practice. The methodological recommendations are intended for applicants of the second (master's) level of higher education, heads of practice in psychological and pedagogical disciplines, and teachers.
  • Документ
    ВІДКРИТТЯ ПЕРШИХ СПЕЦІАЛЬНИХ КЛАСІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ В ХАРКОВІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Костак, К. А.
    У публікації висвітлено історичну розвідку про відкриття перших спеціальних класів при міських училищах в Харкові. Історичні дослідження розвитку спеціальної освіти дають наступним поколінням безцінний досвід, аналіз якого надав би можливість уникнути великої кількості помилок, в тому числі в організації навчання сучасних дітей з особливостями розвитку. Інклюзивна освіта надає рівні права на здобуття освіти дітям з особливостями психофізичного розвитку в закладах загальної освіти і позитивно впливає на розвиток особистості всіх причетних до освітнього процесу. Проте, ще задовго до впровадження, процес інтеграції потребував всебічної підготовки (фахової, методичної, матеріально-технічної, фінансової), ґрунтовної роботи (інформування й роз’яснення) з населенням, особливо з дітьми типового розвитку класу, та їх батьками. The publication covers historical information about the opening of the first special classes at city schools in Kharkiv. Historical studies of the development of special education provide future generations with invaluable experience, the analysis of which would provide an opportunity to avoid a large number of mistakes, including in the organization of the education of modern children with developmental disabilities. Inclusive education provides equal rights to education to children with special psychophysical development in general education institutions and has a positive effect on the personality development of all those involved in the educational process. However, long before implementation, the integration process required comprehensive training (professional, methodical, material and technical, financial), thorough work (informing and explaining) with the population, especially with children of typical class development, and their parents.
  • Документ
    ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (МОДУЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Боярська-Хоменко, А. В.; Собченко, Т. М.
    Методичні рекомендації містять мету, завдання, зміст педагогічної практики (модуль психолого-педагогічна підготовка), вимоги до оформлення звітної документації, зразки виконання завдань, різні методичні матеріали, що стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час проходження ними практик. Методичні рекомендації призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, керівників з психолого-педагогічних дисциплін викладачів. Methodological recommendations contain the purpose, task, content of pedagogical practice (psychological-pedagogical training module), requirements for the preparation of reporting documentation, examples of task performance, various methodological materials that will be useful to applicants of higher pedagogical education institutions during their internships. Methodical recommendations are intended for applicants of the second (master's) level of higher education, managers of psychological and pedagogical disciplines of teachers.
  • Документ
    ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Чжан, Ітін
    У тезах висвітлено цифрові технології в музичній освіті дітей дошкільного віку. Цифровізація дошкільної музичної освіти є інтегрованим та багатоплановим процесом, у якому залучені всі суб’єкти дошкільної освіти. Використання засобів цифрових технологій у музичній дошкільній освіті є однією із важливих умов виконання Базового компоненту дошкільної освіти, в якому формування цифрових компетентностей є одним із базових. Зауважено, що цифрові технології виступають важливим фактором удосконалення художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку. Digital technologies in music education of preschool children are highlighted in theses. Digitization of preschool music education is an integrated and multifaceted process in which all subjects of preschool education are involved. The use of digital technologies in music preschool education is one of the important conditions for the implementation of the Basic component preschool education, in which the formation of digital competences is one of the basic. It was noted that digital technologies are an important factor of improvement artistic and aesthetic development of preschool children.