Створення динамічних моделей за допомогою Geogebra для навчання математики учнів 5-6 класів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто специфіку використання засобів електронних дидактичних ресурсів для розв’язання текстових задач на уроках математики. Схарактеризовано особливості вивчення текстових задач в шкільному курсі математики, проаналізовано особливості використання комплекту електронних дидактичних матеріалів в середовищі Geogebra для навчання учнів розв’язанню текстових задач 5 та 6 класів закладів загальної середньої освіти. Запропоновано і розроблено динамічні моделі за допомогою програми Geogebra для навчання учнів розв’язуванню текстових задач на уроках математики, зокрема на прикладі задач на рух. The specifics of the use of funds are considered in the qualification work electronic didactic resources for solving text problems on math lessons. Features of studying text problems are characterized in the school course of mathematics, the peculiarities of use are analyzed set of electronic didactic materials in the Geogebra environment for teaching students to solve text problems of 5th and 6th grades of general education institutions secondary education. Dynamic models have been proposed and developed for using Geogebra to teach students to solve text problems in mathematics lessons, in particular on the example of problems on motion.
Опис
Ключові слова
модель, динамічні моделі, текстові задачі, математичне моделювання, задачі на рух, шкільний курс математики, Geogebra, візуалізація, model, dynamic models, text tasks, mathematical modeling, movement tasks, school course of mathematics, visualization
Цитування
Цись Я. В. Створення динамічних моделей за допомогою Geogebra для навчання математики учнів 5-6 класів : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 014. Середня освіта (Інформатика) / Я. В. Цись ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. інформатики. – Харків, 2022. – 87 с. ; іл. + дод.
Колекції