Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛупаренко, С. Є.-
dc.contributor.authorЛупаренко, С. Е.-
dc.contributor.authorLuparenko, S.-
dc.date.accessioned2017-07-12T07:35:54Z-
dc.date.available2017-07-12T07:35:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛупаренко С. Є. Становлення та розвиток державної системи роботи з дітьми в УРСР (1919–1940 рр.) / С. Є. Лупаренко // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. В. І. Євдокимова і О. М. Микитюка. – 2012. – Вип. 39. – С. 93–102.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/685-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості становлення та розвитку державної системи роботи з дітьми в УРСР протягом 1919 – 1940 рр., а саме: зміна парадигми освіти (перехід від дитини до оточення як центру педагогічного процесу); розвиток наукових напрямів дослідження дитини (рефлексології, педології, психологічних досліджень дитини); запровадження політики соціального виховання, прагнення держави здійснити «організацію» дитинства; становлення радянського інституту соціального забезпечення. В статье раскрыты особенности становления и развития государственной системы работы с детьми в УССР в 1919 – 1940 гг., а именно: изменение парадигмы образования (переход от ребенка к окружению как центру педагогического процесса); развитие научных направлений исследования ребенка (рефлексологии, педологии, психологических исследований ребенка); внедрение политики социального воспитания, стремление государства осуществить «организацию » детства; становление советского института социального обеспечения. This article is dedicated to the revelation of peculiarities of forming and developing the state system of work with children in the Ukrainian Soviet Socialistic Republic during 1919 – 1940th. These peculiarities are: change of the educational paradigm (transition from child to surrounding as a center of pedagogical process); the development of scientific lines of child’s research (reflexology, pedology); implementation of the policy of social education, the state intention to implement «the organization» of childhood; the formation of the Soviet institution of social security.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ ім. Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдитинаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдержаваuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальне забезпеченняuk_UA.UTF-8
dc.subjectребенокuk_UA.UTF-8
dc.subjectгосударствоuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальное воспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальное обеспечениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectchilduk_UA.UTF-8
dc.subjectstateuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial securityuk_UA.UTF-8
dc.titleСТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УРСР (1919 – 1940 рр.)uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeСТАНОВЛЕНИЕ И РАЗВИТИЕ ГОСУДАРСТВЕННОЙ СИСТЕМЫ РАБОТЫ С ДЕТЬМИ В УССР (1919 - 1940 г.)uk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра загальної педагогіки і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛУПАРЕНКО С.Є.pdf92.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.