Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розкрито суть понять «життєвотворчість», «життєвотворчий учитель», «життєвотворчий потенціал майбутнього вчителя початкових класів»; визначено критерії, показники, рівні сформованості та шляхи розвитку життєвотворчого потенціалу; теоретично обґрунтовано технологію формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та експериментально доведено її ефективність. Диссертация является теоретико-экспериментальным исследованием проблемы формирования жизненнотворческого потенциала у будущих учителей начальных классов в процессе изучения гуманитарных дисциплин. Раскрыта сущность понятий «жизнетворчество», «жизненнотворческий учитель», «жизненнотворческий потенциал будущего учителя начальных классов»; определены критерии, показатели, уровни сформированности и пути развития жизненнотворческого потенциала; теоретически обосновано технологию формирования жизненнотворческого потенциала у будущих учителей начальных классов в процессе изучения гуманитарных дисциплин и экспериментально доказано ее эффективность. The dissertation is a theoretical and experimental research on the problem of formation of the life-creating potential by the future primary school teachers in the process of studying the Humanities. The development of education today is characterized by a special dynamism and intensity of transformations. This appertains not only to its organizational and managerial structures, but also to teaching methods and technologies, mechanisms and sources of funding, conditions and forms of global integration processes that create a uniform educational space, a kind of pedagogical picture of the world in which standards and qualifications are coordinated, high quality of education is maintained, mobility is expanded, distance learning is introduced.
Опис
Ключові слова
формування, потенціал, майбутні вчителі, життєтворчий потенціал, початкові класи, гуманітарні науки, методи навчання, професійна діяльність, професійні знання, освітній процес, формирование, потенциал, будущие учителя, жизненнотворческий потенциал, начальные классы, гуманитарные науки, методы обучения, профессиональная деятельность, профессиональные знания, образовательный процесс, formation, potential, future teachers, life-creating potential, primary classes, the Humanities, teaching methods, professional activity, professional knowledge, educational process
Цитування
Радченя І. В. Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика проф. освіти / І. В. Радченя ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2020. – 20 с.