Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6550
Title: Створення "Живих картин" як засіб розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів з особливими освітними потребами
Other Titles: Создание "Живых картин" как средство развития эстетического восприятия у младших школьников с особыми образовательными потребностями
Creation of "Living Pictures" as a means of developing aesthetic perception in primary schoolchildren with special educational needs
Authors: Туріщева, Л. В.
Ткаченко, І. В.
Keywords: cтворення «Живих картин»
естетичне сприйняття
молодші школярі
особливі освітні потреби
создание «Живых картин»
эстетическое восприятие
младшие школьники
особые образовательные потребности
creation of "Living Pictures"
aesthetic perception
junior schoolchildren
special educational needs
Issue Date: 27-Oct-2018
Publisher: Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс
Citation: Туріщева Л. В. Створення "Живих картин" як засіб розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів з особливими освітними потребами / Л. В. Туріщева, І. В. Ткаченко // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій ; тези доп.), Харків, 27 жовт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2018. – Ч. 2. – С. 277–279.
Abstract: У статті порушено тему створення «Живих картин» як засобу розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів з особливими освітними потребами. Емоційно насичений матеріал залишає глибокий слід у душі дитини, який у майбутньому стане основою становлення естетичного сприйняття, естетичного виховання, смаку, ідеалу, стосунків, переживання, а з часом естетичне почуття до мистецтва. В статье затронута тема создания «Живых картин» как средства развития эстетического восприятия у младших школьников с особыми образовательными потребностями. Эмоционально насыщенный материал оставляет глубокий след в душе ребенка, который в будущем станет основой становления эстетического восприятия, эстетического воспитания, вкуса, идеала, отношений, переживания, а с течением времени эстетического чувства к искусству. The article touches upon the topic of creating "living pictures" as a means of developing aesthetic perception in primary schoolchildren with special educational needs. The article deals with the topic of creating "Living Paintings" as a means of developing aesthetic perception in primary school children with special educational needs. Emotionally rich material leaves a deep trace in the child's soul, which in the future will become the basis for the formation of aesthetic perception, aesthetic education, taste, ideal, relationships, experiences, and over time, the aesthetic sense of art.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6550
ISSN: 978-617-7645-34-3
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Туріщева Л. В..pdf919.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.