Освітні оклюменції

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-05-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківське історико-філологічне товариство
Анотація
В статті розглянуто перелаштування школи й університетів на самонавчальну організацію, сутнісними рисами якої є постійне самовдосконалення кожного освітнього агента як самобутньої особистості в ефективній взаємодії в спільноті, щоразу складнішій, продуктивнішій, моральнішій. Учитель і викладач сприяє відкритості, відвертості, злагодженості навчального процесу, навчаючись невпинно сам, у в колі колег-однодумців і разом зі здобувачами знань. Розгортає передусім свій потенціал наставництва в забезпеченні сприятливих умов для інтелектуального, морального, вольового, компетентнісного зростання учня чи студента, конкуренто-спроможного, здатного жити гідно, якісно й сповненого прагнень невпинно поліпшувати це життя. В статье рассмотрено перестройку школы и университетов на самообучающуюся организацию, сущностными чертами которой является постоянное самосовершенствование каждого образовательного агента как самобытной личности в эффективном взаимодействии в сообществе, каждый раз более сложном, более продуктивном, нравственном. Учитель и преподаватель способствует открытости, откровенности, слаженности учебного процесса, обучаясь постоянно сам, в кругу коллег-единомышленников и вместе с соискателями знаний. Разворачивает прежде всего свой потенциал наставничества в обеспечении благоприятных условий для интеллектуального, нравственного, волевого, компетентностного роста ученика или студента, конкурентно способного, умеющего жить достойно, качественно и полного стремлений постоянно улучшать эту жизнь. The article considers the restructuring of schools and universities into a self-learning organization, the essence of which is the constant self-improvement of each educational agent as a distinct personality in effective interaction in a community, each time more complex, more productive, more moral. The teacher promotes openness, frankness and coherence in the learning process, learning constantly on their own, with like-minded colleagues and with fellow seekers of knowledge. Above all, they develop their mentoring potential to provide an environment conducive to the intellectual, moral, willful, competence-based growth of a pupil or student who is competitively capable, able to live with dignity and quality and who has the ambition to continuously improve his or her life.
Опис
Ключові слова
філолсофія освіти, оклюменції, освітні практики, философия образования, оклюменции, образовательные практики, educational philosophy, oclumentation, educational practices
Цитування
Садоха О. Освітні оклюменції / О. Садоха // Матеріали І Міжнародної славістичної конференції, присвяченої пам'яті святих Кирила і Мефодія, Харків, 11 трав. 2021 р. / Ін-т укр. мови НАН України [та ін.] ; [за заг. ред. О. О. Маленко]. – Харків ; Шумен : ХІФТ, 2021. – С. 332–336.