ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО–МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ОДЕСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ІМ. К. Д. УШИНСЬКОГО В АУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ У 50-ТІ РОКИ – НА ПОЧАТКУ 70-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Издатель «Scientific-Researches», Молдова, Кишинів
Анотація
У статті проаналізовані архівні матеріали, що стосуються діяльності Одеського державного педагогічного інституту імені К. Д. Ушинського, спрямованої на навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у 50-ті роки – на початку 70-х років ХХ століття. Наголошено, що в зазначений період викладачі при організації аудиторної діяльності студентів поняття «індивідуалізація навчання» ще не використовували. Розглянутий досвід здійснення індивідуалізації навчання: при різних формах аудиторної діяльності в процесі організації самостійної роботи студентів стаціонару та заочного відділення, при роботі з невстигаючими, завдяки введенню програмованого навчання, факультативів, спецкурсів й спецсемінарів за вибором й на прохання студентів. В статье проанализированы архивные материалы, касающиеся деятельности Одесского государственного педагогического института имени К. Д. Ушинского, направленной на обучение студентов естественно-математических специальностей в 50-е годы - в начале 70-х годов ХХ века. Отмечено, что в указанный период преподаватели при организации аудиторной деятельности студентов понятия «индивидуализация обучения» еще не использовали. Рассмотрен опыт осуществления индивидуализации обучения: при различных формах аудиторной деятельности в процессе организации самостоятельной работы студентов стационара и заочного отделения, при работе с неуспевающими, благодаря введению программированного обучения, факультативов, спецкурсов и спецсеминаров по выбору и по просьбе студентов. The article analyzes the archival materials relating to the activities of the Odessa State Pedagogical Institute named after K. D. Ushinskiy aimed at teaching students of natural and mathematical disciplines in the 50's - early 70's of XX century. It is noted that during this period the teachers, while organizing classroom activitiy of the students, did not use the concept of "individualized instruction" yet. The experience of the individualization of learning is studied: within various forms of classroom activity in the organization of independent work of students of the in-class and extramural department, when working with poor students, thanks to the introduction of programmed teaching, electives, special courses and seminars at the choice and at the request of students.
Опис
Ключові слова
індивідуалізація навчання, Одеський педагогічний інститут ім. Г. Д. Ушинського, природничо-математичні спеціальності, аудиторні форми навчання, самостійна робота, програмоване навчання, невстигаючі студенти, обдаровані студенти, индивидуализация обучения, Одесский педагогический институт им. Г. Д. Ушинского, естественно-математические специальности, аудиторные формы обучения, самостоятельная работа, программируемое обучение, неуспевающие студенты, одарённые студенты, individualization of teaching, Odessa Pedagogical Institute named after K. D. Ushinskiy, natural and mathematical specialties, classroom forms of teaching, self-study, programmed teaching, poor students, gifted students
Цитування
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів природничо-математичних спеціальностей Одеського державного педагогічного інституту імені К. Д. Ушинського в аудиторній діяльності у 50-ті роки – на початку 70-х років ХХ століття / М. Е. Пісоцька // Scientific-researches : щомісяч. наук. журн. – Кишинів : Scientific-researches, 2016. – №4. – С. 17–21. – 1,2 умов. друк. арк.