Формування життєтворчого потенціалу молодшого школяра через навчально-творчу діяльність

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-01-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; видавничий дім «Гельветика»
Анотація
У статті досліджено формування життєвотворчого потенціалу молодшого школяра через навчально-творчу діяльність. Проаналізовано поняття «навчально-творча діяльність», її результат і компетентності (уміння мислити та конструктивно взаємодіяти з іншими, які, своєю чергою, є складниками пізнавальної та соціальної сфер культури мислення молодшого школяра). Виявлено етапи творчого процесу: усвідомлення проблеми, формулювання та обґрунтування ідей, осяяння, перевірка на практиці). В статье исследовано формирование жизненнотворческого потенциала младшего школьника через учебно-творческую деятельность. Проанализированы понятия «учебно-творческая деятельность», ее результат и компетентности (умение мыслить и конструктивно взаимодействовать с другими, которые, в свою очередь, являются составляющими познавательной и социальной сфер культуры мышления младшего школьника). Выявлены этапы творческого процесса: осознание проблемы, формулировка и обоснование идей, озарение, проверка на практике). The article examines the formation of life-creating potential of junior schoolchildren through educational and creative activities. The concept of "educational and creative activity", its result and competence (the ability to think and interact constructively with others, which, in turn, are components of the cognitive and social spheres of thinking culture of junior high school students) are analyzed. The stages of the creative process are identified: awareness of the problem, formulation and substantiation of ideas, enlightenment, testing in practice).
Опис
Ключові слова
життєвотворчий потенціал, молодший школяр, навчально-творча діяльність, учитель, урок, освіта, особистість, жизненнотворческий потенциал, младший школьник, учебно-творческая деятельность, учитель, урок, образование, личность, life-giving potential, junior high school student, educational and creative activities, teacher, lesson, education, personality
Цитування
Радченя І. В. Формування життєтворчого потенціалу молодшого школяра через навчально-творчу діяльність / І. В. Радченя // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ; [редкол.: Пантюк М. П.(голов. ред.) та ін.]. – Дрогобич : Гельветика, 2020. – Вип. 27, т. 4. – С.181–185.