Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6155
Title: Специфіка використання життєвотворчого потенціалу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Специфика использования жизненнотворческого потенциала в профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов
The specifik use of life creating potential while training the future primary school teachers
Authors: Радченя, І. В.
Радченя, И. В.
Radchenya, I.
Keywords: життєвотворчий потенціал
професійна підготовка
майбутні вчителі
особистість
початкові класи
жизненнотворческий потенциал
профессиональная подготовка
будущие учителя
личность
начальные классы
life creating potential
professional training
future teachers
personality
primary classes
Issue Date: 28-May-2018
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Радченя І. В. Специфіка використання життєвотворчого потенціалу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Радченя // Інноваційна педагогіка. – 2018. – Вип. 3. – С. 161–163.
Abstract: У статті проаналізовано специфіку використання життєвотворчого потенціалу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Розглянуто погляди вчених та філософів на трактування поняття "потенціал". З'ясовано роль майбутнього вчителя початкових класів для суспільства. В статье проанализировано специфику жизненнотворческого потенциала в профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов. Рассмотрено взгляды ученых и философов на толкование понятия "потенциал". Выяснена роль будущего учителя начальных классов для общества. The article analyzes the specifics in usage of creative potential while training the future primary school teachers. The views of scientists and philosophers on the concept "potential" are considered. The role of the future primary school teacher in the society is clarified.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6155
ISSN: 2663-6085 (Print)
2663-6093 (Online)
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.