Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6128
Назва: Жизненнотворческий потенциал будущего учителя как основа к сохранению отечественного культурного наследия Украины
Інші назви: Життєвотворчий потенціал майбутнього вчителя як основа до збереження вітчизняного культурного надбання України
Life creative potential of future teachers as the basis for preservation of the national cultural heritage of Ukraine
Автори: Радченя, И. В.
Радченя, І. В.
Radchenya, I.
Ключові слова: жизненнотворческий потенциал
будущий учитель
культурное наследие
життєвотворчий потенціал
майбутній вчитель
культурна спадщина
life creative potential
future teacher
cultural heritage
Дата публікації: кві-2016
Видавництво: "East West" Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH
Бібліографічний опис: Радченя И. В. Жизненнотворческий потенциал будущего учителя как основа к сохранению отечественного культурного наследия Украины // Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, Vienna, March–April / "East West" Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. – Vienna, 2016.– № 3–4. – P. 62–64.
Короткий огляд (реферат): В статье проанализирован жизненнотворческий потенциал будущего учителя как основа к сохранению отечественного культурного наследия страны. Незаурядной значимости формирование жизненнотворческого потенциала приобретает в процессе подготовки нового поколения учителей, поэтому выдвигаются определенные требования к будущим педагогам. У статті проаналізовано життєвотворчий потенціал майбутнього вчителя як основу для збереження вітчизняної культурної спадщини країни. Неабиякої значущості формування життєвотворчого потенціалу набуває в процесі підготовки нового покоління вчителів, тому висуваються певні вимоги до майбутніх педагогів. The article analyzeslife creative potential of futureteachersas the basisforpreservation of the nationalcultural heritage of the country. The formation of life creative potential is of invaluable importance in the process of the new generation of teachers training, therefore, some specific requirements for future teachers are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6128
ISSN: 2310-5593
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченя І.В. Aвстрія..pdf719 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.