Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуслієнко, О. В.-
dc.contributor.authorМуслиенко, Е. В.-
dc.contributor.authorMusliienko, O.-
dc.date.accessioned2021-09-27T12:14:52Z-
dc.date.available2021-09-27T12:14:52Z-
dc.date.issued2021-05-11-
dc.identifier.citationМуслієнко О. В. Національні версії абсурду: Йордан Радичков / О. В. Муслієнко // Матеріали І Міжнародної славістичної конференції, присвяченої пам'яті святих Кирила і Мефодія, Харків, 11 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Харків. іст.-філол. т-во ; [редкол.: О. О. Маленко (голов. ред.) та ін.]. – Харків ; Шумен : ХІФТ, 2021. – С. 246–254.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn978-966-1630-51-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6058-
dc.description.abstractАвтор статті зазначає, що абсурд функціонує в художній практиці й інтерпретується сучасними дослідниками як амбівалентна програма, мета якої не тільки демонструвати катастрофічну деструкцію світу й смислу, трагічну приреченість людини на існування в ситуації відчуття / переживання відсутності онтологічного наповнення, але й виступати продуктивною стратегією, скерованою на пошуки нових форм комунікації; бути трансформаційним механізмом переходу в нові сфери формування й трансляції смислу. Автор статьи отмечает, что абсурд функционирует в художественной практике и интерпретируется современными исследователями как амбивалентная программа, цель которой не только демонстрировать катастрофическую деструкцию мира и смысла, трагическую обреченность человека на существование в ситуации ощущения / переживания отсутствии онтологического наполнения, но и выступать продуктивной стратегией, направленной на поиски новых форм коммуникации; быть трансформационным механизмом перехода в новые сферы формирования и трансляции смысла. The author of the article notes that the absurd functions in artistic practice and is interpreted by modern researchers as an ambivalent program, which aims not only to demonstrate the catastrophic destruction of the world and meaning, the tragic doom of human existence in a situation of feeling / experiencing lack of ontological content. in search of new forms of communication; to be a transformational mechanism of transition to new spheresformation and translation of meaning.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectболгарська літератураuk_UA.UTF-8
dc.subjectРадичков Й.uk_UA.UTF-8
dc.subjectабсурдuk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожня картина світуuk_UA.UTF-8
dc.subjectметафораuk_UA.UTF-8
dc.subjectболгарская литератураuk_UA.UTF-8
dc.subjectРадичков И.uk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожественная картина мираuk_UA.UTF-8
dc.subjectBulgarian literatureuk_UA.UTF-8
dc.subjectRadychkov Y.uk_UA.UTF-8
dc.subjectabsurduk_UA.UTF-8
dc.subjectartistic picture of the worlduk_UA.UTF-8
dc.subjectmetaphoruk_UA.UTF-8
dc.titleНаціональні версії абсурду: Йордан Радичковuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeНациональные версии абсурда: Иордан Радичковuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeNational versions of the absurd: Yordan Radychkovuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра української лiтератури та журналістики імені професора Леоніда Ушкалова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муслієнко О. НАЦІОНАЛЬНІ ВЕРСІЇ АБСУРДУ.pdf656.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.