Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5989
Title: До проблеми використання інтелектуальних ігор у соціальному вихованні молодших школярів у ЗЗСО
Other Titles: К проблеме использования интеллектуальных игр в социальном воспитании младших школьников в УОСО
To the problem of using intellectual games in social education of junior schoolchildren in GSEI
Authors: Бабенко, В.
Babenko, V.
Keywords: освіта України
соціальне виховання
молодші школярі
соціалізація дитини
інтелектуальний розвиток дитини
інтелектуальні ігри
студентські роботи
образование Украины
социальное воспитание
младшие школьники
социализация ребенка
интеллектуальное развитие ребенка
интеллектуальные игры
студенческие работы
education of Ukraine
social education
junior schoolchildren
socialization of the child
intellectual development of the child
intellectual games
student work
Issue Date: 19-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Бабенко В. До проблеми використання інтелектуальних ігор у соціальному вихованні молодших школярів у ЗЗСО / В. Бабенко // Актуальні проблеми досліджень у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи : матеріали міжвуз. дистанц. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, Харків, 19 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 29–31.
Abstract: У статті зазначено, що своєрідність інтелектуальної гри як засобу соціального виховання полягає в тому, що вона дає змогу фахівцям ефективно здійснювати розвиток розумових здібностей, формування рис, властивостей особистості і взаємин дітей в доступній і привабливій для них ігровій формі. Ефективність процесу соціального виховання молодших школярів у ЗЗСО можна значно підвищити, якщо інструментарій соціально-виховної роботи урізноманітнити інтелектуальними іграми. В статье указано, что своеобразие интеллектуальной игры как средства социального воспитания состоит в том, что она позволяет специалистам эффективно осуществлять, прежде всего, развитие умственных способностей, формирование черт, свойств личности и взаимоотношений детей в доступной и привлекательной для них игровой форме. Эффективность процесса социального воспитания младших школьников в учреждениях общего среднего образования можно значительно повысить, если инструментарий социально-воспитательной работы разнообразить интеллектуальными играми. The article points out that the peculiarity of intellectual play as a means of social education is that it allows professionals to effectively implement, first of all, the development of mental abilities, formation of traits, personality traits and relationships of children in an accessible and attractive for them form of play. The effectiveness of the process of social education of younger pupils in institutions of general secondary education can be significantly increased if the toolkit of social education work is diversified by intellectual games.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5989
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.