ДОСВІД РОБОТИ КАБІНЕТІВ МУЗИКИ ТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ІНСТИТУТАХ УКРАЇНИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.
Завантаження...
Дата
2015-05-22
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во "Точка"
Анотація
В умовах гуманізації освітнього процесу, зростання вимог до рівня культури майбутнього вчителя заслуговує на ретельне вивчення історико-педагогічний досвід музично-естетичного виховання студентства в Україні в другій половині ХХ ст. Зокрема, широкий дослідницький інтерес становить діяльність спеціально призначених для підвищення музично-естетичної культури майбутніх учителів кабінетів музики та естетичного виховання, що були створені в навчальних педагогічних закладах наприкінці 60-х років ХХ ст. В условиях гуманизации образовательного процесса, рост требований к уровню культуры будущего учителя заслуживает тщательного изучения историко-педагогический опыт музыкально-эстетического воспитания студенчества в Украине во второй половине ХХ века. В частности, широкий исследовательский интерес представляет деятельность специально предназначенных для повышения музыкально-эстетической культуры будущих учителей кабинетов музыки и эстетического воспитания, которые были созданы в учебных педагогических заведениях в конце 60-х годов ХХ века.
Опис
Ключові слова
кабінети музики, естетичне виховання, майбутні вчителі, музично-естетична культура, кабинеты музыки, эстетическое воспитание, будущие учителя, музыкально-эстетическая культура, offices music, aesthetic education, future teachers, musical and aesthetic culture
Цитування
Григоренко В. Л. Досвід роботи кабінетів музики та естетичного виховання у педагогічних інститутах України у другій половині ХХ ст. / В. Л. Григоренко // Традиційна культура в умовах глобалізації: платформа для міжкультурного та міжрегіонального суспільного діалогу : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 22-23 трав. 2015 р.) / Департамент культури і туризму Харків. обл. держ. адмін., Обл. орг.-метод. центр культури і мистец. ; [редкол.: Л. Г. Омельченко, О. Г. Бугайченко, Н. М. Роман]. – Харків : Точка, 2015. – C. 32–34.