Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5940
Title: Принципи і методи організації змішаного навчання в закладах вищої освіти
Other Titles: Принципы и методы организации смешанного обучения в учреждениях высшего образования
Principles and methods of organizing blended learning in higher education institutions
Authors: Жерновникова, О. А.
Коваленко, О. А.
Коваленко, Л. М.
Zhernovnikova, O.
Kovalenko, O.
Kovalenko, L.
Keywords: освітній процес
заклади вищої освіти
змішане навчання
принципи
методи
електронне навчання
інформатизація освіти
образовательный процесс
высшие учебные заведения
смешанное обучение
принципы
методы
электронное обучение
информатизация образования
educational process
higher educational establishment
blended learning
principles
methods
e-learning
informatization of education
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра
Citation: Жерновникова О. А. Принципи і методи організації змішаного навчання в закладах вищої освіти / О. А. Жерновникова, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 104–107.
Abstract: У статті розглянуто провідні положення організації змішаного навчання в закладах вищої освіти. Проаналізовано основні онлайн платформи та цифрові засоби навчання, які сприяють упровадженню змішаного навчання в освітній процес вищої школи. Подано підходи до визначення поняття «змішане навчання». Схарактеризовано принципи і методи організації змішаного навчання в умовах університетського простору. В статье рассмотрены ведущие положения организации смешанного обучения в учреждениях высшего образования. Проанализированы основные онлайн платформы и цифровые методы обучения, которые способствуют внедрению смешанного обучения в образовательный процесс высшей школы. Поданы подходы к определению понятия «смешанное обучение». Охарактеризованы принципы и методы организации смешанного обучения в условиях университетского пространства. The article considers the principal provisions of blended learning management at higher educational establishments. The main on-line platforms as well as digital training tools contributing to blended learning introduction into high school’s educational process have been analyzed. The approaches to determining the «blended learning» notion have been offered. The principles and methods of blended learning management in the university conditions have been characterized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5940
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жерновникова О. А., Коваленко О. А., Коваленко Л. М. .pdf771.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.