Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан, Хао-
dc.contributor.authorЮр’єва, К. А.-
dc.contributor.authorChzhan, Khao-
dc.contributor.authorYuryeva, К.-
dc.date.accessioned2021-09-01T12:06:49Z-
dc.date.available2021-09-01T12:06:49Z-
dc.date.issued2021-03-31-
dc.identifier.citationЧжан Хао. Китайські педагоги про роль народної музики у вихованні дітей дошкільного віку / Чжан Хао , К. А. Юр’єва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 64–67.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7886-20-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5901-
dc.description.abstractАналіз науково-педагогічних і практично-методичних публікацій китайських педагогів показав, що в епоху цивілізаційної глобалізації актуальною стає проблема збереження етнокультурної унікальності і виховання дітей на основі традиційного народного мистецтва. Виявлено три напрями досліджень: 1. Загальнометодологічні питання впливу народної творчості на всебічний розвиток дітей. 2. Дослідження значення народної музики для розвитку дитячої музичної грамотності. 3. Дослідження використання народної музики в дитячому садку. Анализ научно-педагогических и практически-методических публикаций китайских педагогов показал, что в эпоху цивилизационного глобализации актуальной становится проблема сохранения этнокультурной уникальности и воспитания детей на основе традиционного народного искусства. Выявлено три направления исследований: 1. Общеметодологические вопросы влияния народного творчества на всестороннее развитие детей. 2. Исследование значение народной музыки для развития детской музыкальной грамотности. 3. Исследование использования народной музыки в детском саду. An analysis of the scientific pedagogical and methodological publications of Chinese teachers showed that in the era of civilizational globalization, the problem of maintaining ethnocultural uniqueness and raising children based on traditional folk art becomes urgent. Three areas of research were identified: 1. General methodological issues of the influence of folk art on the comprehensive development of children. 2. A study of the importance of folk music for the children's musical literacy development. 3. Research on the use of folk music in kindergarten.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітраuk_UA.UTF-8
dc.subjectКитайuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародна музикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectвихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectрозвитокuk_UA.UTF-8
dc.subjectдитячий садокuk_UA.UTF-8
dc.subjectдети дошкольного возрастаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнародная музыкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectвоспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectразвитиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectдетский садuk_UA.UTF-8
dc.subjectChinauk_UA.UTF-8
dc.subjectpreschool childrenuk_UA.UTF-8
dc.subjectfolk musicuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectdevelopmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectkindergartenuk_UA.UTF-8
dc.titleКитайські педагоги про роль народної музики у вихованні дітей дошкільного вікуuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeКитайские педагоги о роли народной музыки в воспитании детей дошкольного возрастаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeChinese teachers on the role of folk music in the education of preschool childrenuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чжан Хао, Юр’єва К. А. .pdf983.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.