Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5894
Назва: Організація екскурсії, як активної форми навчання
Інші назви: Организация экскурсии, как активной формы обучения
Organization of excursions as an active form of education
Автори: Твердохліб, О. В.
Бондаренко, Ю. О.
Орел, Ю. В.
Твердохлеб, Е. В.
Tverdokhlib, O.
Bondarenko, Yu.
Orel, Yu.
Ключові слова: екскурсія
форми навчання
навчально-виховний процес
экскурсия
формы обучения
учебно-воспитательный процесс
excursion
forms of education
educational process
Дата публікації: 27-тра-2021
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Астрая
Бібліографічний опис: Твердохліб О. В. Організація екскурсії, як активної форми навчання / О. В. Твердохліб, Ю. О. Бондаренко, Ю. В. Орел // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXVІІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Полтава, 27-28 трав. 2021 р. / Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 291–293.
Короткий огляд (реферат): Навчальні екскурсії є обов’язковими та необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу. Учебные экскурсии являются обязательными и необходимыми составляющими учебно-воспитательного процесса. Они предусматривают создание условий для приближения содержания учебных предметов в реальной жизни, наблюдения и исследования учащимися явлений природы, расширения кругозора школьников, формирование у них жизненно необходимых компетенций, усиление практической и профессионально-ориентационной направленности учебно-воспитательного процесса. Study tours are mandatory and necessary components of the educational process. They provide for the creation of conditions for bringing the content of subjects to real life, observation and research by students of natural phenomena, expanding the worldview of students, forming vital competencies, strengthening the practical and vocational orientation of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5894
Розташовується у зібраннях:Кафедра ботаніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Твердохліб О. В. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЇ....pdf430.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.