Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5892
Назва: Дистанційне навчання. Проблеми та переваги
Інші назви: Дистанционное обучение. Проблемы и преимущества
Distance Learning. Problems and advantages
Автори: Білик, В. М.
Довгопола, М. О.
Мазур, Д. С.
Билык, В. Н.
Довгополая, М. O.
Bilyk, V.
Dovgopola, M.
Mazur, D.
Ключові слова: дистанційне навчання
проблеми дистанційного навчання
види дистанційного навчання
дослідження
студентські роботи
дистанционное обучение
проблемы дистанционного обучения
виды дистанционного обучения
исследования
студенческие работы
distance education
distance learning problems
types of distance learning
research analysis
student work
Дата публікації: 31-бер-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Бібліографічний опис: Білик В. М. Дистанційне навчання. Проблеми та переваги / В. М. Білик, М. О. Довгопола, Д. С. Мазур // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 91–94.
Короткий огляд (реферат): Публікацію присвячено актуальній, в контексті розвитку інформаційних технологій, проблеми мoдeрнiзaцiї системи освіти. З’ясовано, що суть мoдepнiзaцiї вiдбилaся в кoнцeпцiї диcтaнцiйнoї ocвіти, яка стає нaйважливiшим фaктoрoм її poзвиткy. У роботі представлено аналіз організації дистанційного навчання у ХНПУ імені Г. С. Сковороди і висвітлені результати даного дослідження, наведені пропозиції з його удосконалення. Публикацию посвящено актуальной в контексте развития информационных технологий, проблеме мoдeрнизaции системы образования. Выяснено, что суть мoдepнизaции отбилась в кoнцeпции диcтaнционнoго образования, которая становится самым важным фaктoрoм ее poзвития. В работе представлен анализ организации дистанционного обучения в ХНПУ имени Г. С. Сковороды и освещены результаты данного исследования, приведенные предложения по его усовершенствованию. The development of information technologies has made the modernization of the education system an urgent problem. The essence of modernization is reflected in the concept of remote education, which becomes the most important factor in its development. We have analyzed the organization of distance learning at KhNPU. G. S. Skovoroda and developed guidelines for its improvement .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5892
ISBN: 978-617-7886-20-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик В. М. ,Довгопола М. О., Мазур Д. С. .pdf771.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.