Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПісоцька, М. Е.-
dc.contributor.authorКадашевич, К. О.-
dc.contributor.authorПисоцкая, М. Э.-
dc.contributor.authorPisotskaya, M.-
dc.contributor.authorKadashevich, K.-
dc.date.accessioned2021-08-31T11:09:57Z-
dc.date.available2021-08-31T11:09:57Z-
dc.date.issued2021-03-31-
dc.identifier.citationПісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект / М. Е. Пісоцька, К. О. Кадашевич // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 48–51.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7886-20-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми індивідуалізації навчання класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Розглянуто сутність поняття індивідуалізації навчання в контексті дослідження. Визначено мету і відповідні завдання, об’єкт і предмет дослідження. Окреслено його територіальні та хронологічні межі. В статье обоснована актуальность исследования проблемы индивидуализации обучения классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины второй половины ХХ – начала XXI века. Рассмотрена сущность понятия индивидуализации обучения в контексте исследования. Определены цели и соответствующие задачи, объект и предмет исследования. The article substantiates its relevance on the problem of individualization of teaching classical choreography in secondary special educational establishments of Ukraine of the second half of the XX - the beginning of the XXI century. The concept of individualization in the context of research is considered. The purpose and corresponding tasks, object and subject of research are defined. Territorial and chronological boundaries of the study are outlined.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітраuk_UA.UTF-8
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA.UTF-8
dc.subjectдруга половина ХХ століття – початок ХХІ століттяuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчання хореографіїuk_UA.UTF-8
dc.subjectсередні спеціальні навчальні закладиuk_UA.UTF-8
dc.subjectиндивидуализация обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectиндивидуальный подходuk_UA.UTF-8
dc.subjectвторая половина ХХ века – начало XXI векаuk_UA.UTF-8
dc.subjectобучение хореографииuk_UA.UTF-8
dc.subjectсредние специальные учебные заведенияuk_UA.UTF-8
dc.subjectindividualization of traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectindividual approachuk_UA.UTF-8
dc.subjectsecond half of the XX century – the beginning of the XXI centuryuk_UA.UTF-8
dc.subjectteaching choreographyuk_UA.UTF-8
dc.subjectsecondary special educational institutions, secondary special educational institutionsuk_UA.UTF-8
dc.titleІндивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспектuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИндивидуализация обучения учащихся классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины: историко-педагогический аспектuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeIndividualization of teaching students classical choreography in secondary special educational institutions of Ukraine: historical and pedagogical aspectuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пісоцька М. Е., Кадашевич К. О. .pdf772.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.