Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876
Назва: Індивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект
Інші назви: Индивидуализация обучения учащихся классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины: историко-педагогический аспект
Individualization of teaching students classical choreography in secondary special educational institutions of Ukraine: historical and pedagogical aspect
Автори: Пісоцька, М. Е.
Кадашевич, К. О.
Писоцкая, М. Э.
Pisotskaya, M.
Kadashevich, K.
Ключові слова: індивідуалізація навчання
індивідуальний підхід
друга половина ХХ століття – початок ХХІ століття
навчання хореографії
середні спеціальні навчальні заклади
индивидуализация обучения
индивидуальный подход
вторая половина ХХ века – начало XXI века
обучение хореографии
средние специальные учебные заведения
individualization of training
individual approach
second half of the XX century – the beginning of the XXI century
teaching choreography
secondary special educational institutions, secondary special educational institutions
Дата публікації: 31-бер-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Бібліографічний опис: Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект / М. Е. Пісоцька, К. О. Кадашевич // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 48–51.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми індивідуалізації навчання класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Розглянуто сутність поняття індивідуалізації навчання в контексті дослідження. Визначено мету і відповідні завдання, об’єкт і предмет дослідження. Окреслено його територіальні та хронологічні межі. В статье обоснована актуальность исследования проблемы индивидуализации обучения классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины второй половины ХХ – начала XXI века. Рассмотрена сущность понятия индивидуализации обучения в контексте исследования. Определены цели и соответствующие задачи, объект и предмет исследования. The article substantiates its relevance on the problem of individualization of teaching classical choreography in secondary special educational establishments of Ukraine of the second half of the XX - the beginning of the XXI century. The concept of individualization in the context of research is considered. The purpose and corresponding tasks, object and subject of research are defined. Territorial and chronological boundaries of the study are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876
ISBN: 978-617-7886-20-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пісоцька М. Е., Кадашевич К. О. .pdf772.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.