Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5833
Title: Підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до соціального виховання молодших школярів засобами казки у закладах загальної середньої освіти
Other Titles: Подготовка будущих специалистов социальной сферы к социальной воспитания младших школьников средствами сказки в учреждениях общего среднего образования
Training of future specialists in the social field for social education of primary school children by means of fairy tales in general secondary education institutions
Authors: Гусон, В. А.
Guson, W.
Keywords: професійна підготовка
соціальне виховання
молодші школярі
засоби казки
комплекс засобів підготовки
магістерські роботи
профессиональная подготовка
социальное воспитание
младшие школьники
средства сказки
комплекс средств подготовки
магистерские работы
professional training
social education
junior high school students
fairy tales
complex of training aids
master's works
Issue Date: 22-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гусон В. А. Підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до соціального виховання молодших школярів засобами казки у закладах загальної середньої освіти / В. А. Гусон // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 79–82.
Abstract: У статті розкрито суть понять «соціальне виховання молодших школярів засобами казки», «професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі»; виявлено особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до соціального виховання молодших школярів ; уточнено критерії та показники соціальної вихованості дітей молодшого шкільного віку ; розроблено та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до соціального виховання молодших школярів засобами казки у закладах загальної середньої освіти. В статье раскрыта суть понятий «социальное воспитание младших школьников средствами сказки», «профессиональная подготовка будущих специалистов социальной сферы»; выявлены особенности подготовки будущих специалистов социальной сферы к социальной воспитания младших школьников; уточнены критерии и показатели социальной воспитанности детей младшего школьного возраста; разработан и экспериментально проверен комплекс средств подготовки будущих специалистов социальной сферы к социальной воспитания младших школьников средствами сказки в учреждениях общего среднего образования. The article describes the concepts of “social education of younger students through fairy tales", "professional training of future specialists in the social sphere"; the peculiarities of preparation of future specialists in the social sphere for social education of younger students are revealed; criteria and indicators of social upbringing of young school children are specified; developed and experimentally tested a complex of means of training future specialists in the social sphere for social education of younger students by means of fairy tales in institutions of general secondary education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5833
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусон В. А. .pdf672.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.