Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5757
Title: МОЖЛИВОСТІ СКРАЙБІНГУ У ФОРМУВАННІ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Other Titles: ВОЗМОЖНОСТИ СКРАЙБИНГА В ФОРМИРОВАНИИ ЧИТАТЕЛЬСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
POSSIBILITIES OF SCRIBBING IN THE FORMATION OF READING COMPETENCIES OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Authors: Рохмаїл, А. С.
Рохмаил, А. С.
Rokhmail, A.
Keywords: скрайбінг
читацька компетентність
початкова школа
студентські роботи
скрайбинг
читательская компетентность
начальная школа
аспирантские работы
scribing
reading competence
elementary school
student work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Рохмаїл А.С. Можливості скрайбінгу у формування читацької компетентності учнів початкової школи / А. С. Рохмаїл // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 45–46.
Abstract: У статті розглянуто читацьку компетентність, яку мають здобути учні початкової школи. Одним з перспективних напрямів розвитку й формування ключових компетентностей в умовах шкільного навчання є використання візуалізації. Серед розмаїття видів візуалізації особливе місце займає скрайбінг. Ця технологія передбачає відображення ключових моментів змісту матеріалу шляхом використання простих графічних елементів, що послідовно створюються на екрані відповідно до аудіоряду. В статье рассмотрена читательская компетентность, которую должны получить учащиеся начальной школы. Одним из перспективных направлений развития и формирования ключевых компетентностей в условиях школьного обучения является использование визуализации. Среди разнообразия видов визуализации особое место занимает скрайбинг. Эта технология предусматривает отражение ключевых моментов содержания материала путем использования простых графических элементов, что последовательно создаются на экране в соответствии с аудиорядом. The article examines the reading competence to be acquired by primary school students. One of the promising directions for the development and formation of key competences in the school environment is the use of visualisation. Among the variety of visualisation types, scribing occupies a special place. This technology involves reflecting the key points of the content by using simple graphic elements that are sequentially created on the screen in accordance with the audio sequence.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5757
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. С. Рохмаїл Можливості скрайбінгу у формуванні.pdf950.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.