Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій розвитку дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-05-12
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто індивідуальні освітні траєкторії, які відіграють провідну роль в освітньому процесі дітей молодшого шкільного віку, що мають особливі освітні потреби і надають змогу пристосувати освітнє середовище до потреб кожного учня. В статье рассмотрены индивидуальные образовательные траектории, которые играют ведущую роль в образовательном процессе детей младшего школьного возраста, имеющие особые образовательные потребности и дают возможность приспособить образовательную среду с потребностями каждого ученика. The article looks at individual educational trajectories that play a leading role in the educational process of primary school children who have special educational needs and make it possible to tailor the educational environment to the needs of each pupil.
Опис
Ключові слова
освітні траєкторії, діти молодшого шкільного віку, особливі діти, студентські роботи, образовательные траектории, младший школьный возраст, особенные дети, студенческие работы, educational trajectories, children of primary school age, special children, student work
Цитування
Кoц А. Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій розвитку дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами / А. Коц // Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків, 2021. – С. 18.