Кафедра початкової і професійної освіти

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 640
  • Документ
    СУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-11)
    У збірнику подано матеріали тез виступів на науково-практичній інтернет-конференції здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. У матеріалах висвітлені актуальні питання теорії та методики навчання і виховання молодших школярів, психологічні аспекти навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку, взаємодія та співпраця учителя, учня і батьків. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти і викладачів закладів вищої освіти. The collection contains materials of abstracts of speeches at the scientific and practical online conference of applicants for the first (bachelor's) level of higher education of the second year of study of the Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The materials cover topical issues of the theory and methods of teaching and upbringing of primary schoolchildren, psychological aspects of teaching and upbringing of primary schoolchildren, interaction and cooperation between teachers, students and parents. For applicants of the first (bachelor's) level of higher education and teachers of higher education institutions.
  • Документ
    СТУДЕНТСЬКІ ІНІЦІАТИВИ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04)
    У збірнику подано матеріали тез виступів на науково-практичній інтернет-конференції здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. У матеріалах висвітлені актуальні питання теорії і методики навчання та виховання молодших школярів, питання природничо-математичної та філологічної освіти. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти і викладачів закладів вищої освіти. The collection contains materials of abstracts of presentations at the scientific and practical online conference of first-year students of the Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The materials cover topical issues of the theory and methods of teaching and upbringing of primary schoolchildren, issues of natural, mathematical and philological education. For applicants for the first (bachelor's) level of higher education and teachers of higher education institutions.
  • Документ
    Формування педагогічних кадрів як окремий елемент просвітницької діяльності Х. Алчевської
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Рахматіллаєва, М.
    У статті висвітлено формування педагогічних кадрів як окремий елемент просвітницької діяльності Х. Алчевської. Найбагатша педагогічна спадщина Христини Алчевської складає основу формування професійного рівня та культури майбутнього вчителя. Х. Алчевська висунула чимало ідей, критичне вивчення яких сприяють розвитку педагогічної науки та збагаченню методики педагогічної освіти. Зазначено, що педагогічні здобутки Х. Алчевської стали своєрідним проривом у розвитку національної української педагогіки. Вона присвятила все своє життя науковому обґрунтуванню педагогічного процесу української школи. The article highlights the formation of pedagogical personnel as a separate element of the educational activity of H. Alchevska. The richest pedagogical heritage of Khrystyna Alchevska forms the basis of the formation of the professional level and culture of the future teacher. H. Alchevska put forward many ideas, the critical study of which contributes to the development of pedagogical science and the enrichment of the methodology of pedagogical education. It was noted that the pedagogical achievements of H. Alchevska became a kind of breakthrough in the development of national Ukrainian pedagogy. She devoted her whole life to the scientific justification of the pedagogical process of the Ukrainian school.
  • Документ
    Взаємодія вчителя Нової української школи з батьками молодших школярів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Разумова, М.
    У публікації проаналізовано взаємодію вчителя Нової української школи з батьками молодших школярів. Формування педагогічної культури у батьків є важливим пріоритетним чинником, що впливає на здатність дитини до результативної участі в освітньому процесі та формування необхідних компетентностей, здібностей та навичок, що допоможуть їм реалізуватися у подальшому житті. Зазначено, що в основі взаємодії вчителя та сім’ї має бути підтримка у вихованні учнів та формуванні педагогічної культури батьків. Ефективними засобами та формами для їхнього втілення є: використання різноманітних форм, прийомів та методів роботи з батьками, постійна злагоджена співпраця школи та сім’ї, що передбачає встановлення особистих контактів між класним керівником та батьками молодших школярів; структуроване планування роботи з батьками. The publication analyzes the interaction of the teacher of the New Ukrainian School with the parents of younger schoolchildren. The formation of pedagogical culture among parents is an important priority factor that affects the child's ability to effectively participate in the educational process and the formation of the necessary competencies, abilities and skills that will help them realize themselves in later life. It is noted that the basis of the interaction between the teacher and the family should be support in the education of students and the formation of the pedagogical culture of parents. Effective means and forms for their implementation are: the use of various forms, techniques and methods of working with parents, constant coordinated cooperation between the school and the family, which involves the establishment of personal contacts between the class teacher and parents of younger students; structured planning of work with parents.
  • Документ
    Система засобів естетичного виховання учнів молодших класів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Пшеченко, М.
    У статті досліджено систему засобів естетичного виховання учнів молодших класів. В сучасній українській школі є організація естетичного виховання учнів. До цього залучаються різні види мистецтва, але кожний з них виконує певну функцію. Доведено, що всі засоби естетичного виховання утворюють певну систему. Виховний ефект даних засобів значно зростає під час їхньої взаємодії. Однак вирішальним фактором естетичного розвитку учнів є не засоби самі по собі, а творче, активне ставлення школярів до них. The article examines the system of means of aesthetic education of elementary school students. In a modern Ukrainian school, there is an organization of aesthetic education of students. Different types of art are involved in this, but each of them performs a certain function. It has been proven that all means of aesthetic education form a certain system. The educational effect of these tools increases significantly during their interaction. However, the decisive factor in the aesthetic development of students is not the means themselves, but the creative, active attitude of schoolchildren towards them.