Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5589
Title: Методичні рекомендації до курсу «Постановка голосу» (для магістрів денної та заочної форми навчання вищих педагогічних навчальних закладів)
Other Titles: Методические рекомендации к курсу «Постановка голоса» (для магистров дневной и заочной формы обучения высших педагогических учебных заведений)
Methodical recommendations for the course "Voice staging" (for masters of full-time and part-time form of education of higher pedagogical educational institutions)
Authors: Фомін, В. В.
Кузьмічова, В. А.
Богачова-Білоус, Т. Ю.
Фомин, В. В.
Кузьмичева, В. А.
Богачева-Белоус, Т. Ю.
Fomin, V. V.
Kuzmichyova, V.
Bohachova-Bilous, T.
Keywords: постановка голосу
засоби контролю навчання
діагностика успішності навчання
шкільний репертуар
вокально-педагогічний репертуар
постановка голоса
средства контроля обучения
диагностика успешности обучения
школьный репертуар
вокально-педагогический репертуар
voice staging
means of learning control
diagnosis of learning success
school repertoire
vocal and pedagogical repertoire
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Методичні рекомендації до курсу «Постановка голосу» (для магістрів денної та заочної форми навчання вищих педагогічних навчальних закладів) / В. В. Фомін, В. А. Кузьмічова, Т. Ю. Богачова-Білоус ; Харків. нац. пед.. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2021. – 51 с.
Abstract: При підготовці фахівців музично-педагогічного профілю особлива увага приділяється дисципліні «Постановка голосу», оскільки основний робочий інструмент викладача музичного мистецтва – голос, і від того наскільки він якісно буде володіти ним, залежить його подальша професійна педагогічна діяльність. Принцип індивідуального підходу займає особливе місце на заняттях з постановки голосу, оскільки у кожного студента різні фізіологічні та психологічні задатки, а саме: темперамент, характер; розумові, співочі та музичні можливості – тембр, голосова витривалість, працездатність, музична та поетична пам’ять тощо. Саме від цих показників залежить стратегія і тактика індивідуальних занять в класі «Постановки голосу». Методичні рекомендації розкривають зміст та структуру навчальної дисциплни "Постановка голосу" за модулями та темами. Розроблено систему оцінювання навчальних досягнень здобувачів. Посібник містить орієнтований вокально-педагогічний репертуар, шкільний репертуар, завдання для самостійної роботи. При подготовке специалистов музыкально-педагогического профиля особое внимание уделяется дисциплине «Постановка голоса», поскольку основной рабочий инструмент преподавателя музыкального искусства – голос, и от того насколько он качественно будет владеть им, зависит его дальнейшая профессиональная педагогическая деятельность. Принцип индивидуального подхода занимает особое место на занятиях по постановке голоса, поскольку у каждого студента различные физиологические и психологические задатки, а именно: темперамент, характер; умственные, певческие и музыкальные возможности – тембр, голосовая выносливость, работоспособность, музыкальная и поэтическая память и тому подобное. Именно от этих показателей зависит стратегия и тактика индивидуальных занятий в классе «Постановки голоса». Методические рекомендации раскрывают содержание и структуру учебной дисциплны "Постановка голоса" за модулями и темами. Разработана система оценивания учебных достижений соискателей. Пособие содержит ориентирован вокально-педагогический репертуар, школьный репертуар, задания для самостоятельной работы. In the training of music-pedagogical specialists, special attention is paid to the discipline "Voice staging", as the main working tool of a music teacher is the voice, and his further professional pedagogical activity depends on how well he will master it. The principle of individual approach occupies a special place in classes on voice production, because each student has different physiological and psychological inclinations, namely: temperament, character; mental, singing and musical abilities - timbre, vocal endurance, ability to work, musical and poetic memory, etc. The strategy and tactics of individual lessons in the class "Voice staging" depend on these indicators. Methodical recommendations reveal the content and structure of the discipline "Voice staging" by modules and topics. A system for assessing the academic achievements of applicants has been developed. The manual contains a focused vocal and pedagogical repertoire, school repertoire, tasks for independent work.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5589
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.