Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5584
Название: М’які компетентності у структурі підготовки майбутніх вчителів
Другие названия: Мягкие компетентности в структуре подготовки будущих учителей
Авторы: Лю, Чжицян
Liu, Chzhytsian
Ключевые слова: компетентність
м’які компетентності
естетичне виховання
вчитель-хореограф
освітній процес
аспірантські роботи
компетентность
мягкие компетентности
эстетическое воспитание
учитель-хореограф
образовательный процесс
аспирантские работы
competence
soft competencies
aesthetic education
choreographer
educational process
postgraduate works
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Библиографическое описание: Лю Чжизян М’які компетентності у структурі підготовки майбутніх вчителів / Лю Чжицян // Вісник національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Сер. : Педагогічні науки. / Нац. ун-т "Чернігів. колегіум" ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко]. – Чернігів, 2020. – Вип. 7 (163) – С. 110–114.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є визначення структури м’яких компетентностей, що є важливим для підготовки майбутніх вчителів, зокрема і вчителів-хореографів, до формування в учнів м’яких компетентностей в освітньому процесі. Методологія дослідження містить загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. Основним методом при здійсненні дослідження став загальнонауковий діалектичний метод, що дозволив проаналізувати існуючі підходи до визначення м’яких компетентностей та практику їх застосування у підготовці майбутніх вчителів, зокрема вчителів-хореграфів. Целью статьи является определение структуры мягких компетентностей, что важно для подготовки будущих учителей, в том числе учителей-хореографов, к формированию у учащихся мягких компетентностей в образовательном процессе. Методология исследования включает общенаучные и специальные методы научного познания. Основным методом при осуществлении исследования стал общенаучный диалектический метод, позволивший проанализировать существующие подходы к определению мягких компетентностей и практику их применения в подготовке будущих учителей, в частности учителей-хореграфов. The aim of the article is to determine the structure of soft competences, which is important for the preparation of future teachers, including choreography teachers, to form soft competences in the educational process. The research methodology includes general scientific and special methods of scientific knowledge. The main method in implementing the study was the general scientific dialectical method, which allowed analyzing the existing approaches to the definition of soft competencies and the practice of their application in the training of future teachers, in particular choreography teachers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5584
ISSN: 2663-9114
Располагается в коллекциях:Кафедра початкової і професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лю Чжицян.pdf614.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.