Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТуріщева, Л. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorТурищева, Л. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTurishcheva, L.-
dc.contributor.authorTkachenko, I.-
dc.date.accessioned2021-06-30T13:06:17Z-
dc.date.available2021-06-30T13:06:17Z-
dc.date.issued2019-10-26-
dc.identifier.citationТуріщева Л. В. Настільні ігри як умова соціалізації школярів з порушенням мовлення / Л. В. Туріщева, І. В. Ткаченко // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали ІІІ міжрегіон. наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій; тези доп.), Харків, 26 жовт. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Т. Б. Хомуленко (голова) та ін.]. – Харків : Діса плюс, 2019. – С. 209–211.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn978-617-7645-81-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5526-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється тема настільних ігор як умови соціалізації школярів з порушенням мовлення. Настільна гра не тільки допомагає формуванню та розвитку у дитини уваги, пам'яті, уяви, асоціативного та абстрактного мислення, але й допомагає йому легко, в ігровій мотивуючій формі адаптуватися до регламентування особистої діяльності певними правилами. В статье освещается тема настольных игр как условия социализации школьников с нарушением речи. Настольная игра не только помогает формированию и развитию у ребенка внимания, памяти, воображения, ассоциативного и абстрактного мышления, но и помогает ему легко, в игровой мотивирующей форме адаптироваться к регламентированию личной деятельности определенными правилами. The article highlights the topic of board games as conditions for the socialization of schoolchildren with speech impairments. A board game not only helps form and develop a child's attention, memory, imagination, associative and abstract thinking, but also helps him easily, in a game motivating form to adapt to the regulation of personal activity by certain rules.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнастільні ігриuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectшколяриuk_UA.UTF-8
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнастольные игрыuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциализацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectшкольникиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнарушение речиuk_UA.UTF-8
dc.subjectboard gamesuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocializationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpupilsuk_UA.UTF-8
dc.subjectspeech impairmentuk_UA.UTF-8
dc.titleНастільні ігри як умова соціалізації школярів з порушенням мовленняuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeНастольные игры как условие социализации школьников с нарушением речиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeBoard games as a condition for the socialization of schoolchildren with speech impairmentsuk_UA.UTF-8
dc.typeThesisuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Туріщева Л. В..pdf717.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.