Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5505
Назва: Нова українська школа – стан і перспективи
Інші назви: Новая украинская школа - состояние и перспективы
New Ukrainian School: Where We Are and What the Prospects
Автори: Зеленська, Л. Д.
Саакова, С. О.
Зеленская, Л. Д.
Zelenska, L.
Saakova, S.
Ключові слова: освіта
навчання
Нова українська школа
реформування освіти в Україні
образование
обучение
Новая украинская школа
реформирование образования в Украине
education
training
new Ukrainian school
stages reforming education in Ukraine
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В.Остроградського; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Бібліографічний опис: Зеленська Л. Д. Нова українська школа – стан і перспективи / Л. Д. Зеленська, С. О. Саакова // Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн. / Полтав. обл. ін-т післядипл. пед. освіти ім. М. В. Остроградського, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України ; [редкол.: Н. І. Білик (голов. ред.) та ін.]. – Полтава : ПОІППО.– 2019. – № 1 (184). – С. 5–8.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття розглядає причини реформування загальної середньої освіти в Україні, визначає основні етапи реалізації концепції Нова українська школа. Акцентує увагу на перевагах організації освітнього процесу в умовах імплементації концептуальних засад концепції, викреслює перспективи реформування закладів загальної середньої освіти відповідно до її положень. Данная статья рассматривает причины реформирования общего среднего образования в Украине, определяет основные этапы реализации концепции Новая украинская школа. Акцентирует внимание на преимуществах организации образовательного процесса в условиях имплементации концептуальных основ концепции, намечает перспективы реформирования учреждений общего среднего образования в соответствии с ее положениями. This paper examines the reasons for reforming general secondary education in Ukraine, describes the main stages of the implementation of the New Ukrainian School program; emphasizes the advantages of organizing the educational process, chosen for implementation of the conceptual foundations of the New Ukrainian School. Paper presents some visions and opinions of practicing teachers, experts of the Ministry of Education and Science of Ukraine, about perspectives and obstacles on the way of realization of the New Ukrainian School. The advantages and disadvantages of teaching secondary school students in a purposeoriented way, where the result is to develop core competences is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5505
ISSN: 2522-9729 (online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська Л. Д. Нова українська школа.pdf184.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.