Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакітренко, К. О.-
dc.contributor.authorМакитренко, Е. А.-
dc.contributor.authorMakitrenko, K.-
dc.date.accessioned2021-06-23T09:54:47Z-
dc.date.available2021-06-23T09:54:47Z-
dc.date.issued2020-05-20-
dc.identifier.citationМакітренко К. О. Знижки як засіб стимулювання споживача / К. О. Макітренко // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІV Міжвуз. студ. наук. конф., Харків, 20 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 202–204.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5462-
dc.description.abstractУ статті розкриваються види знижок, з якими найчастіше зустрічаються споживачі. Визначено цілі, які переслідують компанії, надаючи знижки. Охарактеризовано переваги та недоліки спеціальних пропозицій. В статье раскрываются виды скидок, с которыми чаще всего встречаются потребители. Определены цели, которые преследуют компании, предоставляя скидки. Охарактеризованы преимущества и недостатки специальных предложений. The article author reveals the types of discounts that consumers most often encounter. The goals that companies pursue when providing discounts are defined. The advantages and disadvantages of special offers are described.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectзнижкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпродажа товарівuk_UA.UTF-8
dc.subjectспоживачіuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectскидкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпродажа товаровuk_UA.UTF-8
dc.subjectпотребителиuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectdiscountsuk_UA.UTF-8
dc.subjectsale of goodsuk_UA.UTF-8
dc.subjectconsumersuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent workuk_UA.UTF-8
dc.titleЗНИЖКИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ СПОЖИВАЧАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeСКИДКИ КАК СРЕДСТВО СТИМУЛИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЯuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeDISCOUNTS AS A MEANS OF STIMULATING CONSUMERSuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.