ЗНИЖКИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ СПОЖИВАЧА

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-05-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкриваються види знижок, з якими найчастіше зустрічаються споживачі. Визначено цілі, які переслідують компанії, надаючи знижки. Охарактеризовано переваги та недоліки спеціальних пропозицій. В статье раскрываются виды скидок, с которыми чаще всего встречаются потребители. Определены цели, которые преследуют компании, предоставляя скидки. Охарактеризованы преимущества и недостатки специальных предложений. The article author reveals the types of discounts that consumers most often encounter. The goals that companies pursue when providing discounts are defined. The advantages and disadvantages of special offers are described.
Опис
Ключові слова
знижки, продажа товарів, споживачі, студентські роботи, скидки, продажа товаров, потребители, студенческие работы, discounts, sale of goods, consumers, student work
Цитування
Макітренко К. О. Знижки як засіб стимулювання споживача / К. О. Макітренко // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІV Міжвуз. студ. наук. конф., Харків, 20 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 202–204.