Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5457
Title: РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ВІДПОВІДНО СИНЕРГЕТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ STEM-НАВЧАННЯ
Other Titles: РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В СООТВЕТСТВИИ СИНЕРГЕТИЧЕСКОЙ ПАРАДИГМЫ STEM-ОБУЧЕНИЕ
THE ROLE OF THE TEACHER ACCORDING TO THE SYNERGETIC PARADIGM OF STEM-LEARNING
Authors: Матвійчук, Ю. Ю.
Матвийчук, Ю. Ю.
Matviichuk, Yu.
Keywords: технології
STEM-освіта
синергетика
аспірантські роботи
технологии
STEM-образование
аспирантские работы
technologies
STEM education
synergetics
postgraduate work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Матвійчук Ю. Ю. Роль вчителя відповідно синергетичної парадигми STEM-навчання / Ю. Ю. Матвійчук // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 85–87.
Abstract: У статті розглянуто дослідження можливостей розвитку та мотивації здобувачів освіти до науково-дослідної діяльності у STEM-навчанні. STEM передбачає застосування понять "міждисциплінарність", "метапредметність" та "комплексність", які є ознаками становлення синергетичної парадигми. Синергетичний підхід розглядається як науковий напрям, який досліджує процеси становлення нових упорядкованих структур. В статье рассмотрены исследования возможностей развития и мотивации соискателей образования в научно-исследовательской деятельности в STEM-обучении. STEM предусматривает применение понятий "междисциплинарность", "метапредметнисть" и "комплексность", которые являются признаками становления синергетической парадигмы. Синергетический подход рассматривается как научное направление, которое исследует процессы становления новых упорядоченных структур. The article examines the study of opportunities for development and motivation of students to research activities in STEM-learning. STEM involves the use of the concepts of "interdisciplinarity", "meta-subjectivity" and "complexity", which are signs of the formation of a synergetic paradigm. The synergetic approach is considered as a scientific direction that investigates the processes of formation of new ordered structures.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5457
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ю. Ю. Матвійчук. Роль учителя.pdf945.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.